Nova imatge per als vins Abadal

Publicat el 05 de maig de 2015 a les 23:06
Actualitzat el 06 de maig de 2015 a les 10:51

El bosc, present a les noves etiquetes. Foto: Roqueta Origen


Valentí Roqueta, president d'Abadal, ha presentat aquesta setmana les novetats del celler en la seva aposta pel Bages amb una nova línia de disseny dels seus vins, una aproximació directa al paisatge i a l'entorn que envolta la vinya d'Abadal.

La nova identitat visual d'Abadal ha guanyat en elegància i singularitat, dotant la gamma d'un esperit clàssic contemporani i atemporal. Amb les seves paraules, "la característica ubicació dels seus vinyers entorn al bosc ha inspirat la presència d'elements d'il·lustració amables i nets".

La nova imatge ha estat creada per l' estudi de disseny Cla Se, de Claret Serrahima (Barcelona, 1950), un dissenyador català conegut per haver dissenyat els logotips o la imatge corporativa d'institucions com l'Institut Ramon Llull, el Futbol Club Barcelona, la Fundació Alícia, CatalunyaCaixa o l'Ajuntament de Barcelona, el logotip del centenari de l'any Miró (1993), el KRTU, Sita Murt, Casa Àsia o el Bulli, entre molts d'altres.

La presentació es va fer dilluns, en un restaurant de Barcelona, davant la premsa especialitzada. Coincideix, aquesta setmana, amb la participació de la firma bagenca en la fira agroalimentària més important d'Àsia, que se celebra del 6 al 8 de maig a Xangai.