L'Ajuntament de Sallent fa una aposta per incentivar la modernització dels comerços i activitats econòmiques del municipi ajudant-los econòmicament a dur a terme actuacions de rehabilitació, ampliació i modernització d'establiments o locals comercials buits així com renovació de baixos per convertir-los en establiments comercials, renovació de Terrasses, o bé, obertura de nous comerços.
Amb aquesta acció, es vol ajudar a tots els comerços, de dins i fora l'àmbit de la Riba del Llobregat, a poder renovar aquells aspectes que considerin importants per la millora de l'atractiu del seu comerç. Així mateix, es considera important fomentar l'obertura de nous establiments, ja que és una forma de portar vida al poble.
El període de sol·licitud romandrà obert fins al dia 15 de juny de 2018. El full de sol·licitud i les bases que regulen les subvencions estan disponibles al web de l'Ajuntament de Sallent.
Obertes les subvencions per rehabilitar comerços i activitats econòmiques a Sallent
Economia i Empresa
El període de sol·licitud romandrà obert fins al dia 15 de juny de 2018
ARA A PORTADA
-
Societat «Qui instrumentalitza la mort de Vilajosana per sembrar odi no vol solucions, vol incendiar Manresa» Pere Fontanals
-
Internacional Sor Lucía Caram, sobre la visita d'Illa a Ucraïna: «Ha vingut a tocar les ferides reals de la guerra» Pere Fontanals
-
Successos Un dels detinguts pel crim de Manresa va ser arrestat quatre dies abans per un atac amb tornavís Pere Fontanals
-
Successos Escorcoll en el pis d'un dels detinguts pel crim de Manresa, al carrer Santa Llúcia Pere Fontanals
-
Societat El Consell Municipal de Solidaritat de Manresa condemna la violència i reclama serenor Pere Fontanals
Publicat el
09 de desembre de 2017 a
les 14:44
Et pot interessar
-
Economia i Empresa
Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa
El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa
Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa
38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible
-
Economia i Empresa
Laura Galobart guanya el 32è Premi Protagonistes del Demà del Rotary
-
Economia i Empresa
UManresa estrena la Clínica Odontològica, que el curs que ve acollirà els primers cursos d'especialització
