No només s'internacionalitza el procés sobiranista, també el turisme interior. Aquest va ser l'objectiu plantejat aquest dimarts en el fòrum "Cooperar per crear", celebrat ahir l'aeroport de Lleida-Alguaire en el que 170 professionals del sector turístic van decidir explotar la capacitat turística de les comarques d'interior catalanes.
La intenció és que els promotors turístics no es quedin únicament amb la imatge d'un país de sol i platja, amb una gran capital ja de per si amb prou pes de marca turística, i "venguin" el turisme interior i de muntanya. La campanya va dirigida especialment al públic alemany, al de Gran Bretanya, França i el Benelux. Uns mercats que tenen un "target" de públic molt amant d'aquest tipus de turisme.
El catàleg inclou potenciar les comarques interiors amb un fort component turístic, paisatgístic, cultural o de muntanya. Un tipus de turisme desestacionat i que cada època de la temporada té una oferta força diferenciada. A més, la proximitat dels centres turístics d'interior amb Barcelona ajuda, segons els experts, a "vendre" millor aquesta oferta.
Parisenc, vine al Bages
Catalunya promocionarà a Europa els seus destins turístics d'interior i de muntanya
ARA A PORTADA
Publicat el 02 d’octubre de 2013 a les 17:19
Et pot interessar
-
Economia i Empresa Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa 38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible
-
Economia i Empresa Laura Galobart guanya el 32è Premi Protagonistes del Demà del Rotary
-
Economia i Empresa UManresa estrena la Clínica Odontològica, que el curs que ve acollirà els primers cursos d'especialització