PIMEC Catalunya Central ha celebrat aquest dimecres una trobada digital amb els empresaris i empresàries del territori amb l'objectiu de conèixer les seves inquietuds, necessitats i reptes davant l'actual crisi econòmica causada pels efectes de la pandèmia. El secretari general de PIMEC, Antoni Cañete, ha assegurat que "el compromís i la solidaritat empresarial son dos elements clau per a la recuperació de l'economia i la reactivació de l'activitat de les pimes i els autònoms". Així mateix, Cañete ha destacat que la Covid-19 ha comportat canvis dins del teixit productiu, com per exemple la transformació digital, fet pel qual ha encoratjat als participants a "adaptar-se i reinventar-se per créixer i millorar la competitivitat" i ha destacat la innovació i la sostenibilitat de molts dels projectes que les pimes estan presentant per aconseguir finançament dels fons europeus.
El president de PIMEC Catalunya Central, Esteve Pintó, ha explicat que, per exigències de la pandèmia, "enguany aquesta trobada se celebra de forma telemàtica". En aquest sentit, ha recordat que la reunió s'ha efectuat amb l'objectiu de reunir les diferents sensibilitats de les empreses del territori, compartir les problemàtiques actuals derivades de la pandèmia, tractar els projectes i reptes de futur econòmics i empresarials dins la Catalunya Central, i posar en comú de totes aquelles necessitats del les pimes. Tot això, amb la finalitat que la patronal pugui canalitzar tots aquests inputs per aportar solucions i treballar en les millores necessàries.
Per part de la patronal també hi han participat el president de PIMEComerç al territori, Joan Vila, el president de PIMEC Joves Catalunya Central, Carles Pons, i la secretària territorial, Montse Ficapal, entre altres.
PIMEC Catalunya Central celebra una trobada digital amb l'empresariat del territori
El secretari general, Antoni Cañete, ha assegurat que "el compromís i la solidaritat empresarial son dos elements clau per a la recuperació de l'economia i la reactivació de l’activitat"

Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Publicat el 02 de desembre de 2020 a les 20:43
Actualitzat el 02 de desembre de 2020 a les 20:46
Et pot interessar
-
Economia i Empresa Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa 38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible