L'Ajuntament de Manresa, a través de ProManresa, ofereix aquest mes de gener diversos cursos adreçats a persones emprenedores i empreses amb l'objectiu de millorar la seva formació i ampliar els recursos per poder consolidar la teva idea de negoci o fer créixer la teva empresa.
Aquest mes la formació programada està adreçada especialment a donar a conèixer el calendari fiscal i les obligacions comptables de les empreses i aprofitar molt més la gestió de la xarxa social d'Instagram per aconseguir més visibilitat i vendes. Les places són limitades i s'adjudicaran per ordre d'inscripció a l'adreça de ProManresa.
[h2]Cursos programats[/h2]
[h3]Fiscalitat bàsica per a autònoms[/h3]
Dimarts 17 de gener i dijous 19 de gener de 9.30 h a 13.30 h (presencial)
Formació adreçada a conèixer quins són els principals impostos, directes i indirectes, que han de suportar els empresaris autònoms. Tenir clar el calendari fiscal i les obligacions comptables. Saber calcular i confeccionar les principals declaracions trimestrals i llibres comptables.
[h3]Optimititza el teu perfil d'Instagram per a convertir visitants en seguidors[/h3]
Dimarts 24 de gener de 9.30 h a 13.30 h (presencial)
Aquesta proposta formativa permetrà conèixer totes les funcionalitats que ofereix Instagram per a tenir el perfil 100% optimitzat i treure-li el màxim profit possible. Es treballarà el disseny d'una biografia atractiva, crear contingut de manera estratègica, la importància de crear contingut cada dia, les estratègies efectives a Instagram i l'anàlisi completa d'un perfil en aquesta xarxa social.
[h3]Dispara la teva visibilitat a Instagram creant reels i stories[/h3]
Dijous 26 de gener de 9.30 h a 13.30 h (presencial)
Proposta formativa adreçada a donar a conèixer les diferents estratègies per augmentar la visibilitat de la teva marca a Instagram creant reels i stories. Es treballaran temàtiques diverses com el funcionament del nou algoritme, els diferents formats de reels, el kit d'eines per a preparar reels, la fórmula per a fer un reel viral, els diferents tipus d'stories, entre altres.
Durant aquest mes de gener també hi ha la formació específica per a persones emprenedores: Comença a emprendre una setmana en format presencial i l'altra en línia (alternativament). Avalua la teva idea empresarial en línia, El pla d'empresa en línia i Finançament i ajuts per a persones emprenedores.
El formulari d'inscripció és únic i en el mateix es poden marcar els diferents cursos o curs en els quals estigueu interessats i formalitzar la inscripció.
ProManresa organitza aquest gener cursos de formació per a persones emprenedores
"Fiscalitat bàsica per a autònoms", "Optimitza el teu perfil d'Instagram per a convertir visitants en seguidors" i "Dispara la teva visibilitat a Instagram creant reels i stories", són les propostes gratuïtes d'aquest mes
Ara a portada
Publicat el 04 de gener de 2023 a les 19:11
Actualitzat el 04 de gener de 2023 a les 19:32
Et pot interessar
-
Economia i Empresa Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa 38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible