Sant Vicenç de Castellet ha viscut una nova edició de la Setmana de l'Emprenedoria. L'Espai Impuls SVC ha esdevingut un espai d'intercanvi d'experiències i difusió del coneixement sobre temes que incideixen en el dia a dia de les empreses. Les sessions han tingut una molt bona resposta del públic del municipi, també de la resta del Bages i fins i tot s'han desplaçat persones vingudes de diferents punts de la Catalunya Central.
Cloenda diferent
En aquesta edició la cloenda ha tingut un format diferent sota el format network talent amb la participació dels caps de recursos humans de les empreses Nostrum i Montana Colors i del propi Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet. La sessió va posar en contacte empreses i usuaris del Servei d'Ocupació de Sant Vicenç de Castellet. La sessió es va acabar amb entrevistes personals entre empreses i usuaris per ajudar a generar noves contractacions i poder cobrir possibles vacants.
Sant Vicenç de Castellet clou amb èxit la Setmana de l'Emprenedoria
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Publicat el 31 de maig de 2017 a les 09:37
Actualitzat el 31 de maig de 2017 a les 09:40
Et pot interessar
-
Economia i Empresa Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa 38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible