Skis Rossignol, amb seu a Artés, i el comitè d'empresa van signar el passat 9 d'octubre el nou conveni col·lectiu que, segons CCOO, sindicat majoritari, significa "revertir la tendència dels darrers convenis en matèria d'increment salarial, i s'ha establert la creació d'un nou plus salarial per reduir de forma significativa les diferències salarials existents a la plantilla".
A banda de les millores salarials, "s'han aconseguit millores en matèria de contractació i estabilitat de la plantilla, a més de l'establiment d'altres mesures com un pla de igualtat com a instrument per assolir la igualtat efectiva entre dones i homes".
Fa menys de 2 anys que CCOO va obtenir representació sindical a l'empresa, aconseguint la majoria del comitè. Des de la Federació de Construcció i Serveis del sindicat posen en valor "la unitat i fermesa dels treballadors per aconseguir avenços en matèria de negociació col·lectiva".
Principals acors assolits
- Durada de 3 anys, des de l'1 d'abril de 2017 al 31 de març de 2020.
- Increment salarial de l'1,6% el primer any, i del 2% el segon i tercer any de vigència del conveni.
- Revisió sobre el que excedeixi l'IPC del 2,35% el primer any i el 2,75% el segon i tercer any.
- Manteniment i millora en el Plus Compromís, consistent en una paga en 4 trams de 0,7%, cadascun en funció del compliment d'objectius.
- Millora en la promoció professional.
- Establiment d'un plus per a les noves contractacions que s'hagin realitzat a partir de l'1 d'abril de 2014 i posteriors. D'aquesta forma es redueixen de forma molt important les diferències salarials existents a la plantilla.
- Contractació: reconversió de 28 contractes a indefinits durant la vigència del conveni, i 28 contractats a través d'ETT passaran a fixes discontinus.
- Ampliació de la permanència de fixes discontinus.
- Elaboració d'un pla d'igualtat.
- Creació d'una Comissió de Mètodes i Temps amb participació de l'empresa i el comitè d'empresa.
- Millores en altres aspectes normatius i d'adaptació del text del conveni.
Skis Rossignol i comitè acorden un conveni que «reverteix» la tendència anterior
Economia i Empresa
Des de CCOO, sindicat majoritari en el comitè, posen en valor "la unitat i fermesa dels treballadors per aconseguir avenços en matèria de negociació col·lectiva"
ARA A PORTADA
-
Política La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa Pere Fontanals
-
Societat Un poll d'aufrany és anellat per tercer any consecutiu a Sant Llorenç del Munt i l'Obac Pere Fontanals
-
Societat Mor el conductor d'un cotxe en sortir de la via a la C-37z a Manresa Neus Climent / Agències
-
Economia De 190.000 a 475.000 euros sense posar-hi ni un totxo: el «negoci» de l'habitatge al cor de Manresa Pere Fontanals
-
Esports Laia Font acaba 12a individual a l'Europeu i Espanya es classifica per a la final per equips Pere Fontanals
Publicat el
11 d’octubre de 2017 a
les 11:21
Et pot interessar
-
Economia i Empresa
Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa
El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa
Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa
38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible
-
Economia i Empresa
Laura Galobart guanya el 32è Premi Protagonistes del Demà del Rotary
-
Economia i Empresa
UManresa estrena la Clínica Odontològica, que el curs que ve acollirà els primers cursos d'especialització
