Supercoop Manresa celebra per primer cop les festes de Nadal amb una campanya en què es vol acostar una mica més a la ciutadania coincidint amb aquestes dates tan assenyalades. El supermercat cooperatiu de Manresa obrirà portes al conjunt del públic, més enllà de les persones sòcies, a partir d'aquest dilluns 20 de desembre i fins al 8 de gener. Coincidint amb les setmanes de Nadal s'ofereix al públic que no forma part de la cooperativa que pugui conèixer directament el projecte i tingui l'oportunitat de comprar a un establiment únic que dona suport a l'agricultura sostenible i a la producció local.
[nointext][intext1]
[h3]Un projecte cooperatiu[/h3]
De març a octubre el supermercat ha sumat una facturació de 325.000 euros que han tingut una repercussió en persones productores del teixit econòmic de proximitat. El projecte ha aconseguit superar l'adhesió de les 800 persones sòcies que en aquest primer any de funcionament han aportat 2.000 hores de treball amb més de 700 torns.
[intext2]
L'establiment compta amb una àmplia oferta d'aliments orgànics mínimament processats i saludables, amb el mínim residu i que vetllin per les condicions laborals de totes les persones implicades en la cadena de producció. El supermercat prioritza els aliments frescos, locals i ecològics a un preu just per als productors i productores i accessible per a les persones consumidores.
Supercoop Manresa s'acostarà a la ciutadania coincidint amb el seu primer Nadal
L'establiment obrirà portes al conjunt de la població a partir de dilluns i fins al 8 de gener
Ara a portada
Publicat el 18 de desembre de 2021 a les 15:10
Actualitzat el 18 de desembre de 2021 a les 15:15
Et pot interessar
-
Economia i Empresa Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa 38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible