El ple municipal de Súria ha aprovat provisionalment aquest dimecres per unanimitat el Pla Especial Urbanístic d'accés a la rampa de la mina de Cabanasses per a la construcció del túnel que realitza Iberpotash. Després d'aquesta aprovació, l'Ajuntament traslladarà l'expedient a la Comissió Territorial d'Urbanisme de la Catalunya Central per a la seva aprovació definitiva.
El tema ha estat l'únic punt de l'ordre del dia d'un ple extraordinari que s'ha celebrat amb la presència de dotze dels tretze membres de la corporació. En el dictamen d'aprovació provisional del Pla Especial, també s'hi fa constar la desestimació de l'única al·legació presentada durant el termini d'exposició pública, que es va perllongar durant un total de 45 dies.
L'aprovació inicial del Pla Especial Urbanístic d'accés a la rampa de la mina de Cabanasses va tenir lloc el 20 d'abril de l'any passat mitjançant una resolució d'Alcaldia.
Després d'aquesta aprovació inicial, van ser sol·licitats diferents informes sectorials sobre el seu contingut a la Generalitat, la Diputació de Barcelona, el Consell Comarcal del Bages, els ajuntaments dels municipis limítrofs i entitats interessades.
Tots els informes rebuts van ser favorables, en alguns casos amb la inclusió de recomanacions sobre mesures de protecció del medi ambient que van ser traslladades a l'empresa promotora de les obres i han estat incorporades al projecte.
Súria dóna via lliure a les obres del túnel d'Iberpotash
El ple de l'Ajuntament aprova provisionalment el Pla Especial d'accés a la rampa de la mina de Cabanasses
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Publicat el 06 de febrer de 2013 a les 19:49
Et pot interessar
-
Economia i Empresa Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa 38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible