Súria organitza dos nous seminaris sobre cultura emprenedora

Adreçats a totes les persones interessades, especialment a les que tinguin una idea de negoci

Publicat el 02 d’abril de 2014 a les 19:07
L'Ajuntament de Súria organitza per a aquest any 2014 dos nous seminaris per fomentar la cultura emprenedora, que tindran lloc els dies 24 i 30 d'abril al saló de sessions de la Casa de la Vila. L'horari dels dos seminaris anirà de 9.30 a 11.30 h., i tractaran, respectivament, sobre l'elaboració d'un pla d'empresa i els passos necessaris per treballar per compte propi com a autònom.
 
Aquestes dues accions formatives s'adrecen a totes les persones interessades, especialment a les que tinguin una idea de negoci i vulguin saber quins passos cal fer per tal de poder-la fer realitat.
 
La sessió sobre el pla d'empresa tindrà lloc el dijous 24 d'abril. El seu contingut estarà centrat en la utilitat d'aquesta eina de planificació de projectes empresarials, la seva elaboració i les formes jurídiques que pot adoptar una empresa.
 
L'altra acció formativa es farà el dimecres 30 d'abril i tractarà sobre els tràmits administratius i fiscals necessaris per donar-se d'alta com a autònom, així com els ajuts i subvencions disponibles per desenvolupar un projecte empresarial.
 
Les persones interessades en participar-hi poden formalitzar la seva inscripció a l'àrea de Desenvolupament Local de l'Ajuntament (planta baixa de la Casa de la Vila), trucant al telèfon 93.868.28.00. La seva adreça electrònica és promocio@suria.cat.
 
L'any 2012 ja es va portar a terme un altre seminari sobre temes similars. Per a aquest 2014, un dels objectius de l'àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament és continuar portant a terme accions per difondre la cultura emprenedora. Aquestes accions s'emmarquen en el Pla de Desenvolupament Local Suriacció.

Programa dels seminaris