[vimeo]154012772[/vimeo]
El fotògraf sabadellenc José Ángel Arroyos ha creat un time-lapse des del cim de La Mola. La Mola és la muntanya més alta del Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac amb 1104 metres d'altitud.
La intenció del fotògraf és mostrar "com els núvols s'arrosseguen pel Vallès i el Bages, i, com queden atrapats a les ciutats el fum i tota la contaminació", un fenomen més fort durant l'anticicló.
ARA A PORTADA
-
El número 1 de la selectivitat del Bages de l'any passat es torna a examinar i encara treu més nota Pere Fontanals
-
El convent de les Caputxines ja és de Manresa: adéu a quatre segles de vida monàstica Pere Fontanals
-
El fiscal demana 40 anys de presó per l'acusat de matar la seva parella embarassada a Manresa Pere Fontanals
-
La Universitat Catalana d'Estiu a Manresa obre una edició centrada en els grans reptes del país Redacció
-
Publicat el
25 de juny de 2016 a
les 21:24
Actualitzat el
25 de juny de 2016 a les
21:25
Et pot interessar
-
Economia i Empresa
Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa
El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa
Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa
38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible
-
Economia i Empresa
Laura Galobart guanya el 32è Premi Protagonistes del Demà del Rotary
-
Economia i Empresa
UManresa estrena la Clínica Odontològica, que el curs que ve acollirà els primers cursos d'especialització
