Una vintena d'empreses a la jornada d'estratègies per trobar clients

La sessió ha explicat les claus perquè les indústries aconsegueixin clients, un objectiu que es complica en temps de crisi

Publicat el 01 d’octubre de 2009 a les 16:26

Un moment de la sessió. Fotografies de Marc Vilanova Orriols

Una vintena d’empreses han estat presents aquesta tarda a la Cambra per seguir una sessió que ha donat les claus per trobar clients al món de la indústria. La crisi ho fa més difícil que mai i per això s’ha seguit la jornada amb especial interès per part d’empreses de tots els sectors amb activitats a la comarca. Christian Liepert, consultor expert en desenvolupament d’empreses, ha explicat les estratègies que cal emprendre perquè les companyies es converteixin en proveïdors d’altres indústries internacionals.

La jornada ha abordat, entre d’altres qüestions, com accedir a aquests clients, les claus del procés de negociació internacional, els seus mecanismes de control i de gestió, i com pot ajudar l’ús de les noves tecnologies a localitzar clients potencials. Christian Liepert ha destacat la importància de tenir una bona base de dades, transmetre confiança i tenir presència a internet a través d’una pàgina web corporativa.

La jornada s’ha adreçat als professionals de les empreses que treballen als departaments de gerència, comercials i tècnics i que estan interessats en millorar la seva estratègia comercial.