Unes cent persones, a la presentació d'EcoInnova Moianès

L'acte va ser el tret de sortida a tot un seguit d'accions que el Consorci del Moianès posarà en marxa durant 2013

Publicat el 23 d’abril de 2013 a les 18:52
El passat 18 d'abril, a l'Auditori Sant Josep, de Moià, va tenir lloc la presentació de projecte EcoInnova Moianès, un projecte impulsat pel Consorci del Moianès i subvencionat pel SOC – Servei d'Ocupació de Catalunya – Generalitat de Catalunya, i el Fons Social Europeu, d'acord amb el programa d'ajuts a Projectes Innovadors i Experimentals. 
 
El projecte Ecoinnova Moianès pretén donar resposta a les necessitats de les persones, les empreses i el territori, així com potenciar la cooperació, la professionalització i l'ocupació. 
 
Consisteix en 8 projectes estratègics que presenten mesures per tal de cobrir les necessitats detectades en els sectors  econòmics dinàmics del territori, el sector serveis a les persones i el sector agroalimentari, ecològic i serveis turístics; per incentivar la creació de noves empreses en aquests àmbits per millorar l'ocupabilitat i professionalització de les persones en els diferents sectors i facilitar l'accés al mercat de treball, així com oferir eines de suport per millorar la competitivitat i la innovació del teixit empresarial que permeti el manteniment dels llocs de treball existents. 
 
L'acte va comptar amb la presentació de Joan Roca i Lleonart, Diputat delegat de Promoció Econòmica i Ocupació de la Diputació de Barcelona, i les  intervencions de Pilar Nus i Oriol Homs, sobre la formació i professionalització del sector Serveis a les persones; Marta Colomer, que va parlar sobre les competències professionals de les persones, la gestió de l'equip humà i el talent professional; Marc Bernadich, la ponència del qual va girar entorn la cooperació, la innovació i la competitivitat i Josep Mª Galí, que va parlar dels sectors eocnòmics en creixement del territori.
 
Finalment, Xavier Gibert i Espier, Secretari General del Departament d'Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya, va fer la cloenda de l'acte, en el qual hi van assistir gairebé un centenar de persones: empresaris, comerciants, treballadors, usuaris del Consorci, habitants del Moianès.
 
L'acte va ser el tret de sortida a tot un seguit d'accions (formació, assessoraments,  dinamització, promoció...) que el Consorci del Moianès posarà en marxa durant al llarg d'aquest any 2013.
Escull Nació com la teva font preferida de Google