El proper dilluns 23 d'abril, diada de Sant Jordi, Urgell Comerç Centre ha preparat la tradicional ambientació a la seva zona d'influència.
A la plaça Clavé hi haurà els llibres de Comerç Just, les roses d'Arans i pel que fa a la música en directe i després de l'èxit anterior, repeteix Eduard Ambert, amb una selecció musical dels anys 90.
Urgell Comerç Centre ja té a punt la diada de Sant Jordi
Economia i Empresa
Llibres de Comerç Just, roses d'Arans i música amb Eduard Ambert
ARA A PORTADA
-
Política Dreta i extrema dreta situen Sor Lucía Caram al centre de la diana electoral a Manresa Pere Fontanals
-
Política Els alcaldes de Sant Fruitós i Sant Vicenç alliçonen Manresa sobre seguretat Pere Fontanals
-
Successos Tallen el carrer Vilanova de Manresa mentre es valora el risc d'esfondrament d'un edifici Pere Fontanals
-
Economia L'Agència Espacial tria la companyia del manresà Sanpere per desenvolupar la xarxa de connectivitat segura de la UE ACN | Pere Fontanals
-
Publicat el
20 d’abril de 2012 a
les 17:15
Et pot interessar
-
Economia i Empresa
Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa
El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa
Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa
38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible
-
Economia i Empresa
Laura Galobart guanya el 32è Premi Protagonistes del Demà del Rotary
-
Economia i Empresa
UManresa estrena la Clínica Odontològica, que el curs que ve acollirà els primers cursos d'especialització
