Aquest diumenge tindrà lloc la 25a edició de la Caminada Popular de Navàs, organitzada pel Centre Excursionista de la població. El recorregut s'orienta cap a l'est del municipi amb un passeig d'uns 14 quilòmetres, que passarà per l'Ametlla de Merola i el municipi de Gaià, per retornar finalment a la plaça de l'Ajuntament d'on hi haurà la sortida a les 8 del matí.
Per celebrar l'efemèride dels 25 anys, el CEN ha preparat un esmorzar de ganivet i forquilla per a tots els participants, que es farà al restaurant de Gaià.
La primera vegada que es va fer la caminada popular a Navàs va ser el 1986. Durant un quart de segle el CEN ha fet propostes de sortir a caminar pels voltants de Navàs que han permès promocionar la salut, l'esport i una manera lúdica de descobrir indrets oblidats del municipi i el seu entorn geogràfic més immediat.
Els organitzadors esperen mobilitzar unes 700 persones per aquesta edició de gala.
25 anys de la Caminada Popular de Navàs
Diumenge se celebra la 25 edició d'aquesta caminada d'uns 14 quilòmetres
ARA A PORTADA
Publicat el 28 d’abril de 2011 a les 16:53
Et pot interessar
-
Esports L'infantil femení del Vòlei Manresa puja a la Primera Divisió de Catalunya
-
Esports Sant Fruitós reconeix el cadet femení de bàsquet que va ser campió d'Espanya el 2000
-
Esports Oberta la convocatòria per optar a una beca per a esportistes no professionals de Sant Fruitós
-
Esports Laia Font es classifica per a la final de salt al Campionat d'Europa de Leipzig
-
Esports Biel Perau, setè classificat en la Copa d'Europa cadet de judo de Portugal
-
Esports El Festival de Final de Curs de Judo aplega més de 270 infants al Congost