Abel Ávila es proclama campió de Catalunya de deficients visuals

Publicat el 16 d’abril de 2016 a les 21:24
L'atleta d'Avinent Manresa Abel Ávila s'ha proclamat aquest dissabte campió de Catalunya de 1500 mll en el transcurs dels Campionats de Catalunya per a deficients visuals que s'ha disputat a Barberà del Vallés.

Ávila que té com a guia al seu company Guillem Fernández -actualment atleta de JA Berga- està treballant amb l'objectiu de poder assolir la minima B dels Jocs Paralímpics de Rio, que està fixada en 4'13"00. Aquest dissabte s'han quedat en uns prou prometedors 4'19"00. Ávila i Fernández prendran part en el Campionat d'Europa que es disputarà a Grosseto (Itàlia) on pot haver-hi una bona ocasió per assolir l'objectiu.

De complir-se, per a Ávila serien els seus cinquens Jocs, desprès d'haver estat present a Sidney 2000, Atenes 2004 on es va proclamar campió paralímpic en 800mll T12, Beijing 2008 i Londres 2012.