L'atleta d'Avinent Manresa Abel Ávila s'ha proclamat aquest dissabte campió de Catalunya de 1500 mll en el transcurs dels Campionats de Catalunya per a deficients visuals que s'ha disputat a Barberà del Vallés.
Ávila que té com a guia al seu company Guillem Fernández -actualment atleta de JA Berga- està treballant amb l'objectiu de poder assolir la minima B dels Jocs Paralímpics de Rio, que està fixada en 4'13"00. Aquest dissabte s'han quedat en uns prou prometedors 4'19"00. Ávila i Fernández prendran part en el Campionat d'Europa que es disputarà a Grosseto (Itàlia) on pot haver-hi una bona ocasió per assolir l'objectiu.
De complir-se, per a Ávila serien els seus cinquens Jocs, desprès d'haver estat present a Sidney 2000, Atenes 2004 on es va proclamar campió paralímpic en 800mll T12, Beijing 2008 i Londres 2012.
Abel Ãvila es proclama campió de Catalunya de deficients visuals
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
-
Publicat el 16 d’abril de 2016 a les 21:24
Et pot interessar
-
Esports Manresa acollirà dissabte la primera jornada de la Lliga Espanyola d'Atletisme masculina
-
Esports Cameron Hunt és l'MVP de la vint-i-vuitena jornada de l'ACB
-
Esports El Baxi Manresa surt reforçat de la vint-i-vuitena jornada
-
Esports Diego Ocampo: «Vull agrair que els jugadors es juguin la salut per l'equip»