La tiradora del Club de Tir Precisió de Manresa, Esther Abizanda, s'ha proclamat aquest diumenge subcampiona de Catalunya de carrabina d'aire a les instal·lacions olímpiques de Mollet del Vallès.
En el mateix campionat altres tiradors del club manresà van aconseguir bones posicions. En la categoria júnior femení, Eva Cuevas va finalitzar 3a, Esther Abizanda, 5a, i Anna Marimon, 12a, mentre que en la final olímpica, Albizanda va ser 2a i Eva Cuevas, 4a. En Dames, Kamila Lipska va finalitzar 4a i a la final olímpica va quedar 5a.
En categoria júnior masculí, Oriol Martínez va acabar 5è (7è en la final olímpica), Pau Nacenta, 8è (6è en la final olímpica), Ian Puig, 15è, Enric Serra, 16è, i Àlex Tello, 18è.
ARA A PORTADA
-
Economia Unes 200 persones preparen a Manresa la vaga general de l'11 de novembre en assemblea Pere Fontanals
-
Economia El Bages, líder en creixement industrial en els darrers cinc anys, segella un pacte històric Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Clam premia el Grup de Cooperació d'Althaia pel seu suport a un hospital del Senegal Pere Fontanals
-
Successos «Jo només vull treballar tranquil», diu el taxista manresà difamat per la ultradreta Pere Fontanals
-
Societat «No és una lluita contra els docents»: 400 alumnes es manifesten a Manresa per la suspensió de sortides Pere Fontanals
Publicat el
12 de novembre de 2017 a
les 21:39
Actualitzat el
12 de novembre de 2017 a les
21:42
Et pot interessar
-
Esports
Diego Ocampo: «Hem de jugar amb determinació»
-
Esports
El Kids&Us Manresa rep una gran injecció de moral (108-88)
-
Esports
Manresa correrà diumenge la 21a Cursa Urbana amb tres proves pel centre de la ciutat
-
Esports
«Hi haurà pavelló, punt i final»: Generalitat i Ajuntament calmen les aigües al Congost
-
Esports
Anjo Valentí titlla Junts d'«irresponsable» pel nou pavelló i critica el seu paper a Madrid
-
Esports
El Kids&Us Manresa busca canviar la dinàmica contra la Roma
