Acord per a què els jugadors del Bàsquet Manresa puguin cursar batxillerat a l'Escola FEDAC

D'aquesta manera s'ha volgut formalitzar una relació ja existent i que, per part del centre, suposa un gran repte educatiu

Publicat el 27 de febrer de 2023 a les 18:07
Actualitzat el 27 de febrer de 2023 a les 18:13
El Bàsquet Manresa i l'Escola FEDAC Manresa han formalitzat un acord que permetrà estudiar batxillerat al centre educatiu als jugadors en formació del club manresà que hi estiguin interessats 
 
El passat divendres el president del Bàsquet Manresa, Jordi Serracanta, i la directora titular de l'escola FEDAC Manresa, Alba Pérez, van signar un acord de col·laboració en el qual l'escola FEDAC Manresa oferirà la possibilitat de cursar els estudis post obligatoris als jugadors del club que hi puguin estar interessats.

D'aquesta manera s'ha volgut formalitzar una relació ja existent i que, per part del centre, suposa un gran repte educatiu, com el de donar una educació de qualitat adaptada a les exigències esportives que suposa entrenar en un equip de l'elit.