El CE Manresa ha anunciat aquest divendres el seu segon fitxatge per a jugar a Segona RFEF la temporada que ve. Es tracta del davanter de 29 anys Adrià Casanova Clusells, que procedeix del CF Peralada. El jugador nascut a Girona destaca per ser un davanter fort, amb bon joc d'esquenes i el domini d'ambdues àrees. També es caracteritza pel seu compromís defensiu.
Arriba a l'equip amb molta gana i, igual que el club, debutarà a Segona RFEF. Casanova viu a Joanetes, un poble de la comarca de la Garrotxa de 400 habitants. El nou fitxatge, ha estat a diferents equips com la UE Figueres, el CE Banyoles o l'AEC Manlleu.
Adrià Casanova, com a nou jugador del CE Manresa ha declarar que "arribo amb moltes ganes d'entrenar, donar el 100% i ajudar a l'equip en el que faci falta".
L'entrenador Ferran Costa destaca de Casanova que "és un jugador molt treballador, és un gran jugador d'equip, té un tarannà que encaixa molt bé en el perfil de l'equip".
[noticia]103415[/noticia]
Adrià Casanova, segon fitxatge del CE Manresa per a la propera temporada
Esports
El davanter de 29 anys arriba del CF Peralada i destaca per ser un davanter fort, amb bon joc d'esquenes
ARA A PORTADA
-
Economia L'Agència Espacial tria la companyia del manresà Sanpere per desenvolupar la xarxa de connectivitat segura de la UE ACN | Pere Fontanals
-
Societat Territori destina 1,6 milions a estabilitzar talussos a les carreteres d'accés a Montserrat Pere Fontanals
-
Successos Tallen el carrer Vilanova de Manresa mentre es valora el risc d'esfondrament d'un edifici Pere Fontanals
-
-
Política Dreta i extrema dreta situen Sor Lucía Caram al centre de la diana electoral a Manresa Pere Fontanals
Publicat el
20 de maig de 2022 a
les 22:47
Actualitzat el
20 de maig de 2022 a les
22:52
Et pot interessar
-
Esports
El Covisa Manresa cau a l'últim sospir davant l'Sporting La Nucía en l'estrena de lliga
-
Esports
La Pirinaica arrenca la Primera Catalana amb una contundent victòria a Alpicat (0-3)
-
Esports
El Manresa CBF jugarà la final de la Lliga Catalana de LF2 després de superar el Segle XXI
-
Esports
El CE Manresa buscarà a Navarra la tercera victòria consecutiva
-
Esports
El Covisa Manresa obre la lliga davant l'Sporting La Nucía en una Segona B marcada per la igualtat
-
Esports
Diego Ocampo posa el focus en transmetre les seves idees a deu dies de començar l'ACB
