Quan Carles Bivià va deixar Manresa rumb a Andorra, a La Bruixa d'Or li mancava un jugador per complir amb la quota de basquetbolistes formats a nivell local. La solució en aquell moment va ser original. Atès que la reglamentació no permet que els jugadors vinculats a qui es faci fitxa de primer equip puguin pujar i baixar, el club manresà va inscriure Jordi Clotet, malalt en aquelles dates i que, per tant, no estava en condicions de jugar. D'aquesta forma, l'entitat manresana no perjudicava el Sant Nicolau prenent-li un jugador i alhora complia amb la reglamentació. Un cop Clotet s'ha recuperat, La Bruixa d'Or l'ha donat de baixa i al seu lloc ha inscrit el júnior Adrià Hernández. El jugador de l'equip base està lesionat i desenvoluparà el mateix rol que Clotet.
Adrià Hernández entra a la Bruixa d'Or com a 4t jugador de la pedrera
Substitueix Jordi Clotet per complir amb la quota que imposa la lliga Endesa
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de gener de 2015 a
les 21:00
Actualitzat el
24 de gener de 2015 a les
21:03
Et pot interessar
-
Esports
El CTJ Bages i Moianès suma un or i dos bronzes al Campionat de Catalunya de Kyus
-
Esports
L'Avinent Manresa suma set medalles al Campionat de Catalunya sub18 i sub23
-
Esports
L'Avinent Manresa sub16 es proclama campió de Catalunya de clubs
-
Esports
Gonçalo José Sousa bat el rècord més antic del CAM en els 1.500 metres
-
Esports
Álex Reyes paga la seva clàusula i deixa el Kids&Us Manresa
-
Esports
La selecció catalana convoca Pierre Oriola, Ferran Bassas i Gerard Fernández
