Un seguidor del CE Sallent va ser agredit dissabte per aficionats i jugadors del FC Fruitosenc al final del partit que enfrontava els dos equips al Camp Municipal de la vila salina, i va haver de ser traslladat pel Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) a l'hospital de Sant Joan de Déu de Manresa on va rebre dotze punts de sutura per un trau al cap i va ser atès d'un fort cop al canell.
Segons els testimonis, els fets es van produir després que l'àrbitre xiulés el final del partit que va acabar amb un resultat de 2-1. El duel bagenc de Tercera Catalana havia transcorregut amb normalitat, amb la tensió típica d'aquest tipus d'enfrontaments, però sense cap acció antiesportiva en el terreny de joc.
Amb el partit acabat, jugadors d'un i altre equip es van creuar paraules al centre del camp, mentre que d'altres els intentaven separar. En un moment donat, un jugador visitant li va clavar una bofetada a un de local. Des de la grada, un aficionat va increpar el jugador per l'acció, i diversos seguidors visitants s'hi van llançar a sobre. Un d'ells va propinar-li un cop de puny que el va tombar a terra.
Degut al cop, l'home va caure a prop de la barana, i dos jugadors del Fruitosenc s'hi van enfilar i, segons la denúncia, van llançar-li diversos cops de peu al cap que li van provocar un trau de sis centímetres.
Poc després, van arribar els Mossos d'Esquadra i van identificar els dos jugadors santfruitosencs, tot i que en primera instància no van poder fer-ho amb els aficionats. La víctima va ser atesa per personal sanitari del SEM i traslladada a l'hospital de Manresa. Quan va sortir de Sant Joan de Déu va presentar denúncia a la comissaria de la policia catalana de Manresa i va identificar un dels aficionats que el va agredir, segons assegura, jugador del Fruitosenc B, que era a la grada.
El CE Sallent ha emès un comunicat a les xarxes denunciant els fets i solidaritzant-se amb l'aficionat agredit, que és, a més, pare de dos jugadors del club.
[superfillagrantema]1684[/superfillagrantema]
[naciomanresa]
Aficionats i jugadors del Fruitosenc envien a l'hospital un seguidor del Sallent al final del derbi
Esports
Els Mossos van identificar dos jugadors i l'aficionat ha estat identificat pel propi agredit en la denuncia que ha presentat a comissaria
ARA A PORTADA
-
Successos Nou detinguts per un assalt violent a un domicili de Manresa com a revenja per una baralla Pere Fontanals
-
Successos Dos detinguts en una baralla multitudinària que ha desbordat la policia a Sant Joan de Vilatorrada Pere Fontanals
-
-
Política La Generalitat estudia una variant soterrada de la C-55 a Monistrol de Montserrat Pere Fontanals
-
Esports La Fundació Bàsquet Manresa impulsa una expedició solidària a Cap Verd per formar entrenadors Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
03 de març de 2024 a
les 18:15
Actualitzat el
07 de març de 2024 a les
12:06
Et pot interessar
-
Esports
Èric Vila és el cinquè reforç del Kids&Us Manresa
-
Esports
David Terrats fa el salt al primer equip del Covisa Manresa
-
Esports
L'Egiba busca a Pamplona el títol de la Lliga Iberdrola com a gran favorita
-
Esports
Sant Fruitós invertirà 405.000 euros per climatitzar i modernitzar el Pavelló Municipal
-
Esports
El Covisa Manresa incorpora el manresà Pol López després de la seva etapa a l'AS Roma
-
Esports
El manresà Oriol Marsinyach jugarà el Mundial sub20 de rugbi amb la selecció espanyola
