Amb el garbuix que hi ha a la mitja taula inferior del grup 2 de Primera Catalana, el Joanenc tenia la possibilitat aquest diumenge d'enfilar-se fins a la desena posició i sortir de les places de descens si guanyava el seu partit. Tots els seus rivals directes havien perdut punts i ells jugaven al camp de l'Artesa de Segre, un rival directe a la taula. Però no ha pogut ser. El Joanenc ha perdut 1-0, i es manté tercer per la cua, a dos punts de la salvació.
Els bagencs, però, han aguantat tot el partit el 0-0 inicial, un resultat que els hauria permès continuar sumant com havien fet les tres últimes jornades. Però al minut 87, el local Cisse ha marcat per als de Ponent el gol que ha significat la derrota bagenca.
La propera setmana, el Joanenc rebrà a Sant Joan de Vilatorrada la UE Castellar, un dels equips punters del grup, amb la voluntat de sumar per escapar-se com abans millor d'aquestes darreres posicions.
[superfillagrantema]1684[/superfillagrantema]
[naciomanresa]
Al Joanenc se li escapa la possibilitat de sortir de places de descens (1-0)
En una jornada propícia, una victòria els hauria suposat pujar fins a la dècima posició de la taula
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de febrer de 2024 a les 19:04
Et pot interessar
-
Esports Obert el termini per presentar candidatures a la Nit de l'Esportista de Manresa
-
Esports L'Avinent Manresa brilla al Campionat de Catalunya sub16 amb cinc medalles
-
Esports Ona Bonet, vuitena en salt d'altura al Campionat d'Europa per equips
-
Esports Arnau Pujols rebaixa encara més el mític rècord dels 800 metres
-
Esports El Baxi Manresa incorpora Grant Golden un nou fitxatge interior
-
Esports El Baxi Manresa s'enfrontarà a Girona i Lleida a la Lliga Catalana