El pas a la final de la Lliga Catalana no era l'objectiu prioritari per Aleix Duran. El tècnic de l'ICL Manresa valora més la posada a punt i al connexió amb els aficionats que altra cosa en aquestes alçades de la pretemporada. Tot i que també és cert que si la diferència necessària hagués estat molt menor l'objectiu hagués pogut ser diferent. Duran s'ha mostrat satisfet pel nivell que té el seu equip a dues setmanes de començar la Lliga LEB. "En alguns aspectes estem una mica millor del què preveia. I en els que estem per sota ho atribueixo a la càrrega física que provoca que als jugadors no estiguin prou frescos", ha analitzat l'entrenador de l'ICL Manresa. Aquesta manca de frescor provocava que els seus jugadors haguessin de prendre's instants de pausa que eren aprofitats pels seus rivals. El final de la primera part ha provocat un sentiment de desencís dins la plantilla de l'equip manresà al dominar només de sis punts amb el bon joc que havien desplegat. Tot i això, Duran s'ha mostrat content del desenvolupament final del partit tot i que també ha admès que el seu equip ha de millorar en aspectes com "saber tancar-los".
Alfred Julbe, tècnic del Barça B, també ha relativitzat la importància de ser a la final de la Lliga Catalana LEB i ha preferit centrar-se en els coses que el seu equip ha fet bé i en les que ha fet malament. Julbe ha valorat l'ambient que s'han trobat els seus jugadors com a part de la seva formació. "No és un ambient tan gran com el que pugui haver-hi a llocs com Palència però els nostres jugadors s'han d'acostumar a jugar en situacions com aquestes per quan pugin al primer equip", ha explicat el tècnic visitant. La possibilitat de jugar la final només l'han tractat de transfons dins el Barça B durant la setmana.
ARA A PORTADA
-
Successos Llibertat vigilada per als altres dos menors detinguts per l'homicidi de Manresa Pere Fontanals
-
Successos Un miler de persones torna a dir prou a la inseguretat a Manresa després del crim de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Successos Les vides desestructurades de Pere i Otman, els dos menors acusats de l'homicidi a Manresa Pere Fontanals
-
Societat Els moviments socials de Manresa proposen respostes comunitàries davant la violència Pere Fontanals
-
Societat La macroassemblea de docents del Bages vota per unanimitat continuar les mobilitzacions Pere Fontanals
Publicat el
17 de setembre de 2017 a
les 23:16
Actualitzat el
17 de setembre de 2017 a les
23:25
Et pot interessar
-
Esports
Diego Ocampo: «Estic content de la progressió de l'equip durant el partit»
-
Esports
El Kids&Us Manresa posa el primer peu a la final de la Lliga (74-83)
-
Esports
Meritxell Ferré és escollida millor esportista de Manresa per tercer any consecutiu
-
Esports
El Kids&Us Manresa surt a defensar el títol de la Lliga Catalana
-
Esports
Navarcles referma el suport a la Penya Ciclista i a la continuïtat de la Selènika
-
Esports
Navàs renovarà instal·lacions esportives amb una inversió global de 215.000 euros
