ARA A PORTADA
Publicat el
29 d’agost de 2017 a
les 23:18
Actualitzat el
29 d’agost de 2017 a les
23:22
Aleix Duran ha acabat satisfet el primer test de pretemporada contra l'Artel Lleida (73-63). Conscient que la proximitat amb Artés faria que molts de habituals al Nou Congost es desplacessin a veure el partit, l'ICL Manresa ha intentat oferir arguments que permetin somiar amb una bona temporada. L'afició ha mostrat també ganes de veure el seu equip. El duel ha estat una barreja entre la mostra del treball efectuat els primers dies de preparació i l'ambició de competir-lo tota l'estona. Al final, potser el físic ha fallat un xic als jugadors manresans.
Dins el saldo positiu, Duran ha destacat que "els jugadors han mostrat com volen jugar. Els conceptes tàctics han estat genèrics però tots els jugadors han expressat allò que fan bé. I això avui era molt important". Tot i això, el tècnic de l'ICL Manresa ha admès alguns imprevistos que no han permès planificar tan detalladament com hauria volgut. La marxar d'Arnau Moreno, els problemes de visat de Jordan Sakho, la tardança en ek fitxatge d'Ashley Hamilton i la lesió de Guillem Jou han estat alguns dels handicaps que els manresans han hagut d'afrontar.
El proper compromís de l'ICL Manresa serà el proper dimarts 5 de setembre a l'Hospitalet. Serà el primer partit de Lliga Catalana LEB. Sense encaparrar-se més del compte, Duran s'ho pren seriosament. "És un partit de competició oficial i som ambiciosos. Sense fer coses estranyes de minuts que puguin provocar lesions, tenim una plantilla prou profunda per intentar construir i a la vegada competir", ha comentat l'entrenador del conjunt manresà.
Escull Manresa com la teva font preferida de Google
Dins el saldo positiu, Duran ha destacat que "els jugadors han mostrat com volen jugar. Els conceptes tàctics han estat genèrics però tots els jugadors han expressat allò que fan bé. I això avui era molt important". Tot i això, el tècnic de l'ICL Manresa ha admès alguns imprevistos que no han permès planificar tan detalladament com hauria volgut. La marxar d'Arnau Moreno, els problemes de visat de Jordan Sakho, la tardança en ek fitxatge d'Ashley Hamilton i la lesió de Guillem Jou han estat alguns dels handicaps que els manresans han hagut d'afrontar.
El proper compromís de l'ICL Manresa serà el proper dimarts 5 de setembre a l'Hospitalet. Serà el primer partit de Lliga Catalana LEB. Sense encaparrar-se més del compte, Duran s'ho pren seriosament. "És un partit de competició oficial i som ambiciosos. Sense fer coses estranyes de minuts que puguin provocar lesions, tenim una plantilla prou profunda per intentar construir i a la vegada competir", ha comentat l'entrenador del conjunt manresà.
Et pot interessar
-
Esports
L'Avinent Manresa sub16 es proclama campió de Catalunya de clubs
-
Esports
Gonçalo José Sousa bat el rècord més antic del CAM en els 1.500 metres
-
Esports
Álex Reyes paga la seva clàusula i deixa el Kids&Us Manresa
-
Esports
La selecció catalana convoca Pierre Oriola, Ferran Bassas i Gerard Fernández
-
Esports
Santpedor consolida el seu torneig de cubs de Rubik
-
Esports
El CE Manresa incorpora Santi Guzmán, primer reforç per a la temporada 2026-27
