Les Piscines Municipals de Manresa han acollit aquest diumenge els Campionats de Catalunya Universitaris de natació amb la participació d'esportistes de dotze universitats. La competició ha estat de molt alt nivell competitiu, amb marques destacades i amb nedadors que són podi en els estatals absoluts.
Entre els podis de la competició s'ha de comptar el que ha aconseguit el nedador del CN Minorisa, Ignasi Bernaus, que ha estat segon en els 100 metres braça amb 1'07"75, com a competidor de la Universitat de Vic.
Els tres primers llocs per equips han estat per UAB, UB i UDL.
Alt nivell competitiu en el Campionat de Catalunya Universitari de natació disputat a Manresa
Esports
A nivell local, Ignasi Bernaus ha estat segon en els 100 metres braça amb la Universitat de Vic
ARA A PORTADA
-
Economia La Fàbrica Nova de Manresa mostra la seva nova façana monumental 37 anys després del tancament Pere Fontanals
-
Política Junts exigeix a Aloy que garanteixi l'«ordre públic» després que la PAHC hagi omplert de brossa el seu local Pere Fontanals
-
-
Societat Ajornat el desnonament d'una dona i el seu fill a Manresa gràcies al «decret Maricarmen» Pere Fontanals
-
Successos Quatre dels nou detinguts per grafits en trens van actuar a Sant Vicenç de Castellet Pere Fontanals
Publicat el
23 de febrer de 2020 a
les 19:37
Et pot interessar
-
Esports
El Covisa Manresa busca fer-se fort al Pujolet davant un Ripollet que encara no ha puntuat
-
Esports
El CE Manresa busca refer-se al camp d'un Reus que ha trobat el rumb
-
Esports
El Kids&Us Manresa confirma la greu lesió de Lucas Sánchez
-
Esports
Neix a Sant Fruitós el Club Pickleball Shooter Bages, centrat en aquest esport
-
Esports
Diego Ocampo: «Hem executat el pla de partit»
-
Esports
El Kids&Us Manresa cedeix davant el PAOK Salònica als darrers deu minuts (93-78)
