La Federació Espanyola d'Esports d'Hivern ha triat el manresà Ander Mirambell per ser l'abanderat de la selecció espanyola durant els Jocs Olímpics d'hivern Beijing 2022, juntament amb Queralt Castellet, que participarà en la modalitat s'snowboard.
Amb la seva classificació per als Jocs Olímpics en la disciplina d'skeleton en el marc de la darrera cursa de la Copa del Món a Saint-Moritz a mitjans de gener, Mirambell s'ha convertit en el primer esportista català que arriba a quatre participacions en uns Jocs Olímpics d'hivern. Fins ara ja ha pres part en els de Vancouver 2010, Sotxi 2014 i Pyeongchang 2018.
Un altre manresà, Manel Estiarte, també havia estat abanderat espanyol en uns Jocs Olímpics, però en aquest cas van ser d'estiu, a Sidney 2000.
[noticia]101240[/noticia]
Ander Mirambell, primer manresà en ser abanderat espanyol en uns Jocs Olímpics d'hivern
Esports
El competidor d'skeleton compartirà la bandera amb l'snowboard Queralt Castellet
ARA A PORTADA
-
Política Lakshmi Roset atribueix a l'extrema dreta els comentaris masclistes per «dissuadir» les dones Pere Fontanals
-
Política Centenars de comentaris sexualitzats sobre la regidora de la CUP de Moià després d'un vídeo polític a les xarxes Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Els 400 drons enamoren Manresa abans d'un multitudinari Castell de Focs a l'Agulla Pere Fontanals
-
-
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
26 de gener de 2022 a
les 08:14
Actualitzat el
26 de gener de 2022 a les
08:22
Et pot interessar
-
Esports
El Covisa Manresa cau amb claredat davant un Barça Atlètic més rodat en el Trofeu Les Codines
-
Esports
Ferran Bassas: «Intentem ajudar els nous i ells estan fent un gran esforç»
-
Esports
El Kids&Us Manresa enceta la pretemporada amb triomf (113-91)
-
Esports
El manresà Thierno Diallo busca protagonisme als Jocs del Mediterrani
-
Esports
El CE Manresa cau davant l'Hospitalet en la presentació, però convenç abans de la lliga
-
Esports
El CE Manresa es presenta davant l'afició amb el Trofeu de Festa Major
