El CE Manresa ha anunciat aquest divendres que Antonio Bioque, que durant la pretemporada ha estat a prova i ha participat en tots els partits, tindrà fitxa federativa i es queda a l'equip.
Bioque és un central de 22 anys nascut a Badalona que té adaptabilitat per jugar de lateral, com ha demostrat en alguna ocasió aquesta pretemporada. Té bon joc aeri, bona condició física i bona interpretació del joc.
La temporada passada va jugar amb la PE Sant Jordi, que era filial de la CD Ibiza. Abans ho havia fet amb el FC Vilafranca i el Llagostera B -després Costa Brava B-.
Antonio Bioque es queda al CE Manresa
El central de 22 anys ha estat a prova durant la pretemporada i finalment s'incorpora a l'equip
ARA A PORTADA
-
Pau Sellart: «La selectivitat em va anar molt bé, però no esperava tenir la millor nota del Bages» Pere Fontanals
-
-
Sergi Perramon es reuneix amb Artur Mas per estudiar escenaris de cara a les municipals de 2027 Pere Fontanals
-
La Taula del Foment de l'Ús Social del Català a Manresa reuneix 60 agents per revertir la regressió lingüística Pere Fontanals
-
La mobilització veïnal frena el desnonament del Bloc 8, símbol de la lluita per l'habitatge a Manresa Pere Fontanals

- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 25 d’agost de 2023 a les 21:32
Actualitzat el 25 d’agost de 2023 a les 21:39
Et pot interessar
-
Esports Badr El Amerani, nou migcampista del CE Manresa per a la temporada 2025-26
-
Esports El manresà Guillem Bardina, peça clau en el títol català al Campionat Autonòmic de rugbi a VII
-
Esports Biel Colominas és el nou director esportiu del Baxi Manresa
-
Esports El CE Manresa incorpora el lateral Nicolás Olmedo
-
Esports Situen Biel Colominas com a director esportiu del Baxi Manresa
-
Esports L'artesenc Robert Vilarasau, subcampió d'Espanya de trampolí