Vives, Sixto i Arnau durant la roda de premsa. BM
A partir d'aquesta temporada, els jugadors de l'Assignia Manresa, el cos tècnic i mèdic i els jugadors de la base tenen la possibilitat d'entrenar sense cap cost a les instal·lacions del Cube.
Amb aquest acord també s'inicia una important col·laboració a nivell publicitari entre les dues entitats i en les dues direccions. El club de fitness gaudirà de presència publicitària durant els partits que l'Assignia Manresa jugui al Nou Congost i per altra banda el nostre club tindrà una vitrina/aparador al Cube per vendre productes del club i s'anunciaran els horaris dels partits en els diferents monitors i pantalles de les instal·lacions esportives.
A més, una part important d'aquest acord de col·laboració són les degustacions, un projecte que té com a objectiu donar a conèixer als abonats d'una entitat les característiques i activitats de l'altra. Per una banda, els socis de l'Assignia Manresa podran anar gratuïtament, una vegada al mes –amb un màxim de tres vegades- a les instal·lacions del club de fitness i per l'altra, tots els abonats del Cube tindran l'opció d'anar al pavelló del Nou Congost (excepte els dies de Barça i Madrid) a veure gratuïtament un partit de l'Assignia Manresa.
Assignia i Cube signen un acord de col·laboració
Els jugadors de l'Assignia Manresa, el cos tècnic i mèdic i els jugadors de la base tenen la possibilitat d'entrenar sense cap cost a les instal·lacions del Cube
ARA A PORTADA
Publicat el
13 d’octubre de 2010 a
les 21:43
Et pot interessar
-
Esports
Meritxell Soler fa marca personal a la Mitja Marató de Berlín i s'apropa al rècord català
-
Esports
El Manresa CBF supera el tercer classificat i s'enfila fins a la sisena posició (70-64)
-
Esports
El Joanenc sorprèn la Pirinaica en el derbi bagenc (0-1) i es dona aire
-
Esports
Laia Font destaca a Jèsolo com la millor de la selecció espanyola
-
Esports
El Baxi Manresa U22 culmina una gran remuntada contra el Joventut al Nou Congost (71-69)
-
Esports
El CB Navàs guanya sobre la botzina a la pista del SESE i es manté segon
