Una dotzena d'atletes de l'Avinent Manresa prendran part diumenge en el 54è Cros Internacional Ciutat de Granollers. Meritxell Soler, Marina Guerrero i Mercè Guerra seran presents en la prova absoluta. Toni Baños i Abel Casalí sortiran en la prova absoluta masculina, mentre que Bethelhem Manzano i Marc Fernández en les seves respectives curses sub20. Manel Deli i Sergi Martínez encapçalen la representació màster.
Granollers es el primer cros a nivell estatal que es durà a terme des de l'inici de la pandèmia a Espanya.
Atletes de l'Avinent Manresa participaran en el primer cros després de la pandèmia
Serà a Granollers aquest diumenge
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de desembre de 2020 a
les 19:43
Actualitzat el
03 de desembre de 2020 a les
19:46
Et pot interessar
-
Esports
El Covisa Manresa incorpora el golejador Marc Hermosel i promociona Dídac Martínez
-
Esports
Sant Vicenç de Castellet donarà la sortida a la segona etapa de la Volta femenina
-
Esports
La CUP Manresa exigeix trencar la col·laboració amb l'empresa de coaching d'Urdangarin
-
Esports
El CE Manresa reactiva la conversió en SAE, aprova un pressupost d'1 milió i convoca eleccions
-
Esports
Santpedor acollirà 150 participants en una nova competició de cub Rubik aquest cap de setmana
-
Esports
Joan Garcia i Marc Pubill viuen des de la banqueta el debut d'Espanya al Mundial (0-0)
