El Catalana Occident Manresa ha conegut aquest dimecres els rivals que tindrà a la primera fase de la Minicopa infantil de bàsquet. La competició es celebrarà a Vitòria del 16 al 19 de febrer coincidint amb la copa del rei absoluta. Els manresans, que han estat el primer equip en sortir del bombo dels no caps de sèrie, s'enfrontaran a Barça Lassa, 5+11 Fundación Baskonia i Real Betis Energía Plus al grup A. L'altre grup, el B, l'integren Divina Joventut, UCAM Múrcia, Real Madrid i Unicaja Clínica Fertilidad. Els dos primers de cada grup passaran a les semifinals.
El sorteig s'ha realitzat en un edició especial del programa Colgados del Aro que presenta l'exjugador Juan Manuel López Iturriaga. El periodista especialitzat en bàsquet Antoni Daimiel i el presentador d'Ilustres Ignorantes Javier Coronas han estat les mans inocents i Álvaro Herrera, del Betis Energía Plus i MVP de la fase prèvia, i Rubén Domínguez, de l'Unicaja Clínica Fertilidad, han estat els testimonis presencials en representació dels jugadors.
El conjunt manresà va classificar-se per a la fase final de la Minicopa en una prèvia celebrada a Fuenlabrada entre el 29 d'octubre i l'1 de novembre de l'any passat. En un emocionant partit, el Catalana Occident Manresa es va imposar al Tecnyconta Saragossa per 59-57. Els partits de la fase de grups, semifinals i duel pel tercer i quart lloc es repartiran entre en Palau de Congressos Europa i el Poliesportiu San Andrés. Per a la final, Iturriaga ha promès una sorpresa. No és oficial però podria ser el Buesa Arena, seu de la copa dels ‘grans' i feu habitual del Baskonia.
A la Minicopa hi han participat fins a 52 jugadors que anys més tard han debutat a la lliga ACB. Ricki Rubio i Luka Doncic són els jugadors més coneguts. Joan Pardina va debutar a la màxima categoria a les files del Bàsquet Manresa si bé va jugar el torneig base amb el Barça.
Barça, Baskonia i Betis, rivals del Catalana Occident Manresa a la Minicopa
Esports
El torneig infantil se celebrarà a Vitòria entre el 16 i el 19 de febrer
ARA A PORTADA
-
Successos El comiat multitudinari a Pau Simon omple Sant Martí de Torroella enmig d'un profund dolor Pere Fontanals
-
Societat Centenars de persones reten homenatge a Pau Simon Garcia al Monument a la Mineria de Súria Pere Fontanals
-
Successos Què sabem i què no de l'accident a les mines de Súria on ha mort un treballador de 26 anys Pere Fontanals
-
Publicat el
11 de gener de 2017 a
les 17:17
Et pot interessar
-
Esports
La Grada d'Animació crea una plataforma per compartir cotxe als desplaçaments del Kids&Us Manresa
-
Esports
El CE Manresa empata sense gols al camp del Reus FC Reddis en un duel molt igualat
-
Esports
El Kids&Us Manresa incorpora Timmy Allen
-
Esports
Hugo Benítez accelera la seva recuperació de cara a proper curs
-
Esports
El CE Manresa cau per la mínima davant el CE Sabadell en el primer amistós de pretemporada
-
Esports
El Manresa CBF reforça la plantilla amb set fitxatges per somiar a l'LF2
