El Bàsquet Manresa ha fet un important a anunci a la prèvia de la disputa de la copa del rei. L'empresa Baxi continuarà sent el seu patrocinador principal les tres properes temporades i ampliarà així un vincle amb el club que arribarà als nou anys. L'anunci s'ha fet aquest dimecres al matí en un acte que ha comptat amb el CEO de Baxi, Joan Blanch, el president del club, Josep Maria Herms, l'entrenador, Pedro Martínez, i el capità, Guillem Jou.
Es tracta de la segona renovació de l'acord de patrocini entre les dues parts. Baxi es va estrenar com a patrocinador la temporada 2018-19 després que l'equip recuperés el seu lloc a la Lliga ACB. Va ser un acord per tres temporades que posteriorment es va renovar per tres anys més. El contracte finalitzava al final d'aquest curs però les negociacions entre el Bàsquet Manresa i Baxi han estat fructíferes per continuar units com a mínim fins el 2027. "De tres en tres se suma més", ha publicat el club bagenc al seu compte d'X.
[superfillagrantema]1684[/superfillagrantema]
[naciomanresa]
Baxi serà tres anys més el patrocinador principal del Bàsquet Manresa
La vinculació amb la companyia d'elements de climatització amb el clun arribarà als nou anys
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de febrer de 2024 a les 15:19
Actualitzat el 15 de febrer de 2024 a les 08:47
Et pot interessar
-
Esports Manresa nomenarà Pere Miró Fill Predilecte el proper 9 de juliol
-
Esports L'Associació de Futbolistes espanyola confirma que el CE Manresa ja no manté deutes amb els jugadors
-
Esports Bodian Massa s'uneix a la llista de baixes del Baxi Manresa
-
Esports La bagenca Iria Prieto, cinquena al Campionat d'Espanya d'escacs sub8, empatada amb la subcampiona
-
Esports Sant Fruitós estrena el torneig multiesportiu Sant Fruitós en Joc! per a infants i joves
-
Esports Un gimnasta de l'Egiba es converteix en el primer de la història de l'Estat a executar un triple mortal en terra