La nedadora del CN Minorisa, Berta Martínez, ha aconseguit dues medalles de bronze aquest cap de setmana en l'Open d'estiu absolut que d'ha celebrat a Marina d'Aljarafe, Sevilla. Gairebé 800 nedadors, 441 homes i 350 dones, han participat a la prova en representació de 202 clubs. A més a més dels nedadors estatals, hi van competir especialistes de clubs dels Estats Units, França i Portugal.
El CN Minorisa hi va ser present amb un equip íntegrament femení que formaven Maria Gea, Jana Torreblanca i Berta Martínez, acompanyades del seu tècnic, Genís Rico. Les seves actuacions en el Centro Acuático Cavaleri van ser prou reeixides, destacant Berta Martínez, que va afegir a la seva gran temporada dos bronzes estatals, en els 100 i 200 metres esquena, amb uns cronos destacats, 1'06"23 en l'hectòmetre i 2'23"66 en el doble hectòmetre.
Cal destacar que en la prova dels 100 metres va haver de rebaixar el seu 1'07"24 de les eliminatòries, que la va fer entrar en la final com a sisena marca. En els 50 esquena va ser setena de la seva edat amb 31"42.
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de juliol de 2018 a les 18:06
Et pot interessar
-
Esports El CN Manresa debuta al Campionat de Catalunya amb un partit de màxima exigència
-
Esports El Baxi Manresa deixa en mans del CSD i de l'EuroCup la decisió sobre el partit contra el Hapoel Jerusalem
-
Esports L'esport femení brilla a Manresa en una Nit de l'Esportista que premia 26 referents locals
-
Esports El Baxi Manresa enceta la Lliga Catalana davant el Hiopos Lleida
-
Esports Alexandre Chassang deixa de reforçar el Baxi Manresa
-
Esports La Pirinaica recorre a la FCF per reclamar la plaça de Lliga Elit adjudicada al Santfeliuenc