Bethelhem Manzano s'ha proclamat aquest diumenge campiona de Catalunya de cros sub18 en la prova disputada a Vic. Sobre una distància de 4.400 metres, Manzano ha sabut gestionar perfectament la cursa, arribant amb molta força en el darrer tram, que li ha permès superar a totes les seves rivals i endur-se el títol de l'especialitat.
Manzano s'ha imposat amb un temps de 16'13" en dura competència amb l'atleta Sofía de Sousa (Muntanyenc Sant Cugat), que ha entrat a dos segons de l'atleta bagenca. Ha tancat el podi l'atleta Julia de la Piedra (FC Barcelona), amb 16'51".
Amb aquest triomf, Manzano s'asegura el bitllet per participar amb la selecció catalana en el Campionat d'Espanya de cros sub18 que es disputarà el proper 3 de març a Villamanrique de la Condesa (Sevilla).
Bronze català dels sub18 de l'Avinent en el català de cros
Per una altra part l'equip masculí sub18 de l'Avinent Manresa ha estat bronze en el mateix Campionat de Catalunya de cros disputat aquest diumenge a Vic. La formació manresana ha brodat la seva actuació en un recorregut dur de 5750 metres, amb Miqui Riera ocupant la 4a posició final (19'29"), que gairebé li assegura el bitllet per a l'estatal de cros que es disputará a Villamanrique de la Condesa (Sevilla) el proper 3 de març. Riera ha estat secundat per Jan Bayona, 9è amb 19'41", Marc Torres, 19è amb 20'16", Marc Fernàndez, 20è amb 20'25" i Marc Villar, 57è amb 22'41".
El podi ha estat molt apretat, separant les tres formacions nomès cinc punts: CA Mollet (47), AA Catalunya (51), Avinent Manresa (52). Aquesta formació estarà present el proper 24 de febrer a Linares en el Campionat d'Espanya de cros per a clubs que es disputarà a Andalusia.
ARA A PORTADA
-
Economia Els restaurants Slow Food consoliden les Temporades Gastronòmiques del Bages Pere Fontanals
-
-
Societat El Mercat de la Terra de Sant Fruitós reivindica el tomàquet amb gastronomia i activitats familiars Redacció
-
Política El ple rebutja la proposta de Fem Manresa per retirar part de l'asfalt de la plaça Neus Català Pere Fontanals
-
Esports Un recés a correcuita fa girar el ple i Manresa demanarà ser seu de la selecció de bàsquet Pere Fontanals
Publicat el
03 de febrer de 2019 a
les 21:31
Actualitzat el
03 de febrer de 2019 a les
21:40
Et pot interessar
-
Esports
Ataquen a pedrades el domicili d'una regidora d'ERC de Sant Vicenç després del Mundial
-
Esports
El CE Manresa torna a la feina per preparar el retorn a Segona RFEF
-
Esports
Esport7 suma cinc podis a l'Interclub Solidari de Jiu Jitsu Brasiler de Barcelona
-
Esports
L'Avinent Manresa suma una plata i dos llocs de finalista a l'Espanyol sub20 d'atletisme
-
Esports
El CE Manresa jugarà al grup 2 de Segona RFEF i debutarà al camp del CD Arnedo
-
Esports
Més de 2.000 persones segueixen al Congost la victòria d'Espanya al Mundial
