L'atleta de l'Avinent Manresa Bethelhem Manzano s'ha proclamat amb Catalunya campiona d'Espanya de cros sub20 per federacions autonòmiques en el transcurs del Campionat d'Espanya que s'ha disputat aquest diumenge en el dur recorregut dissenyat per l'organització en el "Cerro de los Angeles", a Getafe.
Manzano ha ocupat una destacada 14a posició (4a catalana) d'entre 68 atletes classificades, amb un temps de 24'19" desprès de superar els 6.200 metres de la prova.
Per la seva, Meritxell Soler ha dut a terme la seva millor actuació en un estatal absolut de cros acabant en 26a posició (5a atleta catalana), d'entre 92 atletes participants, amb un temps de 38'11" després de 10.200 metres de cursa.
Bethelhem Manzano es proclama campiona d'Espanya sub20 de cros amb la selecció catalana
Individualment l'atleta de l'Avinent Manresa ha entrat catorzena en la prova que s'ha disputat a Getafe
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de febrer de 2021 a
les 20:54
Actualitzat el
28 de febrer de 2021 a les
20:59
Et pot interessar
-
Esports
Sant Fruitós homenatja els equips que han aconseguit ascensos i títols aquesta temporada
-
Esports
El Kids&Us Manresa i Archange Izaw-Bolavie separen els seus camins
-
Esports
El govern de Manresa destina 4.600 euros a la jornada d'Urdangarin
-
Esports
El Covisa Manresa incorpora el golejador Marc Hermosel i promociona Dídac Martínez
-
Esports
Físic i triplista: així és Chibuzo Agbo, el tercer reforç del Kids&Us Manresa
-
Esports
Sant Vicenç de Castellet donarà la sortida a la segona etapa de la Volta femenina
