L'atleta de l'Avinent Manresa Bethelhem Manzano s'ha proclamat amb Catalunya campiona d'Espanya de cros sub20 per federacions autonòmiques en el transcurs del Campionat d'Espanya que s'ha disputat aquest diumenge en el dur recorregut dissenyat per l'organització en el "Cerro de los Angeles", a Getafe.
Manzano ha ocupat una destacada 14a posició (4a catalana) d'entre 68 atletes classificades, amb un temps de 24'19" desprès de superar els 6.200 metres de la prova.
Per la seva, Meritxell Soler ha dut a terme la seva millor actuació en un estatal absolut de cros acabant en 26a posició (5a atleta catalana), d'entre 92 atletes participants, amb un temps de 38'11" després de 10.200 metres de cursa.
Bethelhem Manzano es proclama campiona d'Espanya sub20 de cros amb la selecció catalana
Esports
Individualment l'atleta de l'Avinent Manresa ha entrat catorzena en la prova que s'ha disputat a Getafe
ARA A PORTADA
-
Política La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa Pere Fontanals
-
Societat Un poll d'aufrany és anellat per tercer any consecutiu a Sant Llorenç del Munt i l'Obac Pere Fontanals
-
Societat Mor el conductor d'un cotxe en sortir de la via a la C-37z a Manresa Neus Climent / Agències
-
Economia De 190.000 a 475.000 euros sense posar-hi ni un totxo: el «negoci» de l'habitatge al cor de Manresa Pere Fontanals
-
Esports Laia Font acaba 12a individual a l'Europeu i Espanya es classifica per a la final per equips Pere Fontanals
Publicat el
28 de febrer de 2021 a
les 20:54
Actualitzat el
28 de febrer de 2021 a les
20:59
Et pot interessar
-
Esports
El Kids&Us Manresa ja té definida la pretemporada 2026-27
-
Esports
Sant Fruitós recupera les activitats físiques per a la gent gran amb l'inici del curs
-
Esports
Els germans Sanllehí de Santpedor tanquen l'estiu de trial amb dos podis mundials
-
Esports
El CE Manresa s'emporta el Trofeu Vila de Gràcia després d'una tanda de penals agònica
-
Esports
El CE Manresa afrontarà a Gràcia el sisè partit de pretemporada contra l'Europa
-
Esports
El Kids&Us Manresa completa el protocol integral d'avaluació mèdica i funcional
