La migfondista de l'Avinent Manresa Bethelhem Manzano ha assolit posició de finalista en el Campionat d'Espanya sub20 que s'ha viscut aquest cap de setmana a Madrid, a l'Estadi Vallehermoso.
Manzano ha estat sisena en la final dels 1.500 metres llisos que s'han disputat aquesta tarda de diumenge amb un temps de 4'46"36. Manzano ha tornat a estar present en una final estatal desprès de dues temporades en blanc degut a un llarg període ple de lesions que espera haver deixat enrere.
Bethelhem Manzano, sisena en els 1.500 metres del Campionat d'Espanya sub20
Esports
L'atleta de l'Avinent Manresa ha marcat un temps de 4'46"36
ARA A PORTADA
-
-
Societat Un acord d'última hora entre l'Ajuntament de Manresa i la Sareb atura el desallotjament del Bloc10 Pere Fontanals | Marina Amposta
-
Societat L'Ajuntament de Manresa es desvincula «totalment» del desplegament dels Mossos al Bloc10 Pere Fontanals
-
Política Els Comuns exigeixen la compareixença de Parlon per l'actuació dels Mossos al Bloc10 de Manresa Pere Fontanals
-
Publicat el
04 d’octubre de 2020 a
les 16:08
Et pot interessar
-
Esports
El Manresa CBF s'ensorra després del descans i cau contra el Viladecans (61-76)
-
Esports
El Gimnàstic Manresa continua líder i la Pirinaica i el Joanenc es consoliden a la zona alta
-
Esports
Diego Ocampo: «Aquesta és la línia a seguir»
-
Esports
El Covisa Manresa deixa escapar la victòria a Santa Coloma amb un gol a set segons del final
-
Esports
Una remuntada final de fe i orgull dona al CN Manresa la victòria a Saragossa (12-13)
-
Esports
Robert Vilarasau es queda sense final al Mundial després d'una caiguda en el tram decisiu
