Els triatletes del CN Manresa Ferran Mahamud, Jordi Serra, Miquel Ribera i Josep Maria Tapies han participat aquest diumenge a la Triatló de Cambrils, que s'ha disputat en les modalitats sprint i olímpica, amb una bons resultats.
En la modalitat sprint, Mahamud ha estat quart a la categoria de més de 40 anys i Serra, vint-i-unè en la mateixa franja d'edat. En la modalitat olímpica, Ribera s'ha imposat en la categoria de 60 anys, i Tàpies ha estat segon a la mateixa franja d'edat.
Bon paper dels triatletes del CN Manresa al Triatló de Cambrils
Esports
Miquel Ribera i Josep Maria Tàpies han estat primer i segon a la modalitat olímpica de 60 anys, mentre que Ferran Mahamud ha estat quart a la modalitat sprint
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans L'Alternativa busca blindar-se com a patrimoni immaterial davant la pressió judicial de Cal Jorba Pere Fontanals
-
Successos L'incendi de Rubió s'ha iniciat a Castellfollit de Boix, segons els Agents Rurals Redacció
-
-
Cultura i Mitjans Estel Blay serà la pregonera institucional de la Festa Major de Manresa 2026 Redacció
-
Publicat el
29 de maig de 2022 a
les 21:01
Actualitzat el
29 de maig de 2022 a les
21:09
Et pot interessar
-
Esports
El Kids&Us Manresa s'enfrontarà a Barça i Andorra a la Lliga Catalana
-
Esports
El grup Nacionalista proposa que el futur Nou Congost sigui la seu de les seleccions catalanes de bàsquet
-
Esports
El Kids&Us Manresa busca un jugador per completar els primers dies de pretemporada
-
Esports
Diego Ocampo garanteix la seva continuïtat al Kids&Us Manresa
-
Esports
El planter femení del CN Manresa Fibracat brilla als Campionats d'Espanya de waterpolo
-
Esports
L'Avinent Manresa suma dos títols estatals i un bronze al Campionat d'Espanya sub23
