Els triatletes del CN Manresa Ferran Mahamud, Jordi Serra, Miquel Ribera i Josep Maria Tapies han participat aquest diumenge a la Triatló de Cambrils, que s'ha disputat en les modalitats sprint i olímpica, amb una bons resultats.
En la modalitat sprint, Mahamud ha estat quart a la categoria de més de 40 anys i Serra, vint-i-unè en la mateixa franja d'edat. En la modalitat olímpica, Ribera s'ha imposat en la categoria de 60 anys, i Tàpies ha estat segon a la mateixa franja d'edat.
Bon paper dels triatletes del CN Manresa al Triatló de Cambrils
Miquel Ribera i Josep Maria Tàpies han estat primer i segon a la modalitat olímpica de 60 anys, mentre que Ferran Mahamud ha estat quart a la modalitat sprint
ARA A PORTADA
-
Osona, Alt Penedès i Bages, les que més recursos han sol·licitat per millorar la transparència local Redacció
-
Ona Bonet afronta a Polònia el repte més gran de la seva carrera amb les millors del món Pere Fontanals
-
Publiquen els resultats del sorteig per gaudir dels actes de la Festa Major des de balcons municipals Redacció
-
-
Aigües Manresa destina més de 2,7 milions d'euros a millorar la xarxa i les infraestructures Pere Fontanals
Publicat el 29 de maig de 2022 a les 21:01
Actualitzat el 29 de maig de 2022 a les 21:09
Et pot interessar
-
Esports Bronze mundial per a Montse Gomariz i gran actuació de David Granados a Singapur
-
Esports El Covisa Manresa es presentarà contra el campió de la Copa d'Espanya al Trofeu Les Codines
-
Esports La Pirinaica inicia la pretemporada amb l'objectiu d'optar de nou a l'ascens a Lliga Elit
-
Esports Christopher Gil, nou preparador físic del Baxi Manresa
-
Esports Alfonso Plummer, nou escorta per al Baxi Manresa 2025-26
-
Esports Ona Bonet fa història amb un bronze i rècord espanyol al Campionat d'Europa sub20