El nedador del CN Manresa Ignasi Bernaus, participant amb la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya, ha tingut una bona actuació en els Campionats Estatals Universitaris celebrats aquest cap de setmana a Múrcia.
El nedador bagenc ha participat en les proves en què es especialista, les de braça i estils, aconseguint uns registres força destacables i unes classificacions meritòries degut al gran nivell dels participants.
En les proves de braça va ser vuitè en els 50 metres amb una marca de 30"19, mentre que en l’hectòmetre, va finalitzar catorzè amb un temps d'1'06"34 amb que va parar el cronòmetre, el va portar a la catorzena posició.
En els proves d’estils va finalitzar onzè i desè respectivament, amb 1'01"89 en els 100 metres estils individuals, i aconseguint la seva millor maca personal en els 200 metres, 2'11"70.
Bona actuació del bagenc Ignasi Bernaus en els Campionats Estatals Universitaris de natació
Ha participat, per la UVic-UCC, en els 50 i 100 metres braça i en els 100 i 200 metres estils
ARA A PORTADA
-
-
El govern de Manresa estudia què fer amb el superàvit de 2024 després del canvi de Pedro Sánchez Redacció
-
Leroy Merlin tancarà la botiga de Manresa a final d'any i estudia reubicar tota la plantilla Redacció
-
El SIAD del Bages estrenarà un nou pis d'urgència per a víctimes de violència masclista el 2026 Redacció
-
Publicat el 01 de maig de 2022 a les 18:24
Actualitzat el 01 de maig de 2022 a les 18:28
Et pot interessar
-
Esports
El CE Manresa i Manel Montoya acorden la rescissió del contracte del jugador
-
Esports
El Torneig Premier omplirà de futbol base amb 38 equips en tres camps de Manresa aquest dissabte
-
Esports
Álex Reyes i Louis Olinde s'acosten al Mundial
-
Esports
Archange Izaw-Bolavie marxa cedit al Palmer Basket Mallorca
-
Esports
Meritxell Soler afronta la Marató de València per culminar un any històric d'èxits i rècords
-
Esports
Luca De Palma, cinquena en la fase final del Campionat d'Espanya Sènior de Judo
