Bons resultats bagencs a les travesses de Cadaqués i l'Estany de Banyoles

Publicat el 17 de setembre de 2018 a les 08:55
Actualitzat el 17 de setembre de 2018 a les 08:59
Aquest dissabte s'ha celebrat la darrera etapa de la VII Copa Marnaton eDreams a la població de Cadaqués. Un total de 401 nedadors, 248 homes i 153 dones han recorregut els 4,5 km que separaven el punt de sortida, a la platja de Portlligat, i la platja de la vila de Cadaqués. Pel que fa al Bages hi han participat en categoria júnior Rosa Herrera i Miquel Rosich del CN Minorisa i Queralt Velasco del CN Terrassa i també Sabina Martínez del CN Castellet en categoria màster +30.

Pel que fa als resultats, la manresana Queralt Velasco finalitzava en una meritòria tercera posició a la general i primera júnior amb una marca de 59'11"22, per darrera de Lindón Muñoz amb un temps de 55'48"29 i de la guanyadora Jèssica Vall amb un temps de 55'47"39, ambdues absolutes i del CN Sant Andreu.

Pel que fa als altres representants bagencs, Rosa Herrera finalitzava dotzena a la general i tercera júnior amb un temps d'1h08'23"76, i Sabina Martínez vintena a la general i sisena en +30 amb un temps d'1h12'44"97. Pel que fa al representant masculí Miquel Rosich finalitzava en primera posició júnior i vinté en la general amb un temps final d'1h06'07"56.

L'endemà diumenge s'ha celebrat la 75a edició de la Travessia a l'Estany de Banyoles en la que s'ha batut el rècord de número de participants amb un total de 2.707 inscrits entre les tres distàncies que s'han nedat al llarg del matí.

La travessa general tenia una distància de 2.110 m amb sortida a la banda sud de l'Estany fins a la banda nord, al paratge de Lió, on es trobava la línea d'arribada els manresans Queralt Velasco del CN Terrassa finalitzava en tercera posició en categoria júnior i 12a a la general femenina amb un temps de 28'08", i en categoria masculina Izan Cubilas del CN Mataró finalitzava 10é absolut i 11é a la general amb un temps final de 25'13".