Els tres maratonians de l'Avinent Manresa que aquest diumenge han pres part en el Campionat d'Espanya absolut i per a veterans que s'ha disputat durant la 32a Marató de Sevilla amb la participació de més de 13.000 corredors, han tingut una actuació molt destacada.
El manresà Sergi Rodríguez ha encapçalat la formació en la 53a posició amb un registre de 2h31'25". Manel Deli ha estat el segon atleta de l'equip`manresà amb uns excel·lents 2h33'57", que suposen una rebaixa de gairebé cinc minuts respecte al seu anterior registre personal. Ha tancat la representació de l'Avinent, Màrius Terré amb un temps de 2h42'57".
En la classificació per equips, l' Avinent Manresa ha ocupat la quarta posició d'entre 21 equips classificats, quedant a només 8 segons de la tercera posició que hagués suposat entrar en el podi estatal.
També cal destacat que dos socis més de l'entitat han acabat amb èxit la participació a Sevilla: Salva Martínez amb 2h59'42" i Xavier Cecchini amb 3h10'41".
Bons resultats dels maratonians manresans al Campionat d'Espanya
L'Avinent Manresa ha finalitzat quart classificat per equips a només 8 segons del podi
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de febrer de 2016 a
les 23:01
Actualitzat el
21 de febrer de 2016 a les
23:04
Et pot interessar
-
Esports
El CN Manresa goleja el Sant Adrià i escala fins al tercer lloc de la classificació
-
Esports
Meritxell Soler, sisena a la Mitja Marató de Dubai
-
Esports
Diego Ocampo: «Amb aquests jugadors la tasca de l'entrenador és més senzilla»
-
Esports
El Covisa Manresa rescata un punt a Canet després d'un partit intens
-
Esports
El CB Navàs espera al final per decidir contra l'Esparreguera (77-59)
-
Esports
Al CB Artés no li entra res i perd el segon partit de la temporada (58-68)
