El jurat dels Premis Fundació del Bàsquet Català de Periodisme Esportiu ha acordat concedir al locutor de Ràdio Manresa Carles Jódar Jerez el premi en la categoria de Ràdio, atesa la difusió que ha fet i l'atenció que ha tingut sempre envers el desenvolupament i els esdeveniments del bàsquet manresà, i del bàsquet català. El guardó és lliurarà el 11 de març a l'Antiga Fàbrica Estrella Damm de Barcelona.
La Fundació del Bàsquet Català celebrarà la 7a edició d'aquests guardons, que són un reconeixement als professionals i al món del periodisme esportiu i, més concretament, a qui es dedica a donar llum al bàsquet i en particular i especialment al bàsquet de formació i al bàsquet català.
Carles Jódar fa nou temporades que retransmet el bàsquet a Ràdio Manresa, juntament amb Pep Vidal i tot l'equip que l'acompanya i que expliquen tot allò que fa referencia al Baxi Manresa, tant els partits, com els entrenaments, com les rodes de premsa.
Jódar ha rebut aquesta noticia amb una gran il·lusió, just aquest passat divendres durant les semifinals de la Copa, a Màlaga. "Gràcies a l'equip que som una pinya i ho portem a bon port tots junts, gràcies a Ràdio Manresa per confiar en fer aquestes transmissions perquè arribin a tota la ciutadania i, sobretot, gràcies als oients per ser cada dia més que ens acompanyen en aquest viatge".
Des de fa més de 50 anys, Ràdio Manresa ha estat l'emissora de Manresa que ha fet arribar a través de les ones tot el que fa referencia al bàsquet de casa nostra, des de les alegries com la de guanyar la Lliga ACB, fins a les penúries de veure's en la Lliga LEB, Sempre ha comptat amb un gran equip de professionals com Joan Antoni Lozano Xano o Vicenç Comas, a més d'en Carles Jódar que han narrat i han fet arribar als oients el que és noticia en el bàsquet, essent un referent informatiu arreu del territori espanyol on viatgen i on fan les transmissions.
[superfillagrantema]1684[/superfillagrantema]
[naciomanresa]
Carles Jódar guanya el premi ràdio dels Premis Fundació del Bàsquet Català de Periodisme Esportiu
El guardó és lliurarà el 11 de març a l'Antiga Fàbrica Estrella Damm de Barcelona
ARA A PORTADA
-
-
-
Cineclub Manresa presenta la seva programació de març i abril amb grans estrenes i homenatges Redacció
-
Un estudi de l'ICS a la Catalunya Central avala la videointerconsulta pediàtrica en l'àmbit rural Redacció
-
La Transéquia tornarà a mobilitzar milers de persones al voltant de la Séquia el 15 de març Pere Fontanals
Publicat el
19 de febrer de 2024 a
les 08:42
Et pot interessar
-
Esports
Dos podis del CN Manresa a la novena Duatló de Viladecans
-
Esports
Alicia Hernández bat el rècord d'Europa màster F65 de triple salt en pista coberta
-
Esports
Súria obre el calendari català de marxa nòrdica amb competició i matinal popular
-
Esports
La burocràcia impedeix Eli Brooks jugar amb Irlanda
-
Esports
Allau de medalles del Centre de Tecnificació a la Copa d'Espanya Infantil de judo
-
Esports
Derrotes del Cat Central i el Manresa RC en una jornada exigent
