L'Ajuntament de Castellbell i el Vilar homenatjarà dissabte el seu veí, campió del món de K-1 (WKA) de 2018, Juan Martos Martínez, en un acte al Centre Cultural Joan Masats a partir de 2/4 d'1 del migdia. L'acte comptarà amb la presència de l'alcaldessa de la població, Montserrat Badia i dels regidors de Cultura i Esports, Ferran Valdés i Lluís Martínez.
El castellvilarenc Juan Martos es va proclamar campió del món de K1 en el pes 63,5kg el passat mes de desembre en el campionat que es va disputar a Getafe guanyant a la final al portuguès Nuno Furtado.
El K-1 és un esport de combat i disciplina fundat el 1993 al Japó, país on té la seva major difusió. El K-1 combina tècniques que provenen de diversos esports i arts marcials, com el kickboxing, karate, taekwondo i altres.
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de gener de 2019 a
les 19:52
Actualitzat el
08 de gener de 2019 a les
19:54
Et pot interessar
-
Esports
Un centenar llarg de ciclistes participen en la 10a Cursa Vila de Súria
-
Esports
Eli Brooks no seguirà al Kids&Us Manresa
-
Esports
El CE Manresa assegura la continuïtat de Roger Munells fins al 2027
-
Esports
El FC Joanenc fitxa el davanter Joan Martin per reforçar el primer equip
-
Esports
Ángel Vera renova amb el CE Manresa i continuarà al Congost fins al 2028
-
Esports
El Parc de l'Agulla acollirà dissabte una nova edició del Ioga solidari de Salut Mental d'Althaia
