L'asseguradora manresana seguirà sent el principal espónsor dels equips base, ara constituïts com a club sota el nom de Bàsquet Manresa 2015.
Catalana Occident ha estat presentat com a principal patrocinador del Bàsquet Manresa 2015, la renovada entitat dels equips base del Bàsquet Manresa. En la presentació, s'han pogut veure les samarretes que lluiran els joves jugadors, iguals que les del primer equip de l'ICL Manresa. Hi han estat presents el President del Bàsquet Manresa 2015, Sebastià Catllà, el vicepresident Anselm Perramon, Daniel Concepción, Director de Vendes del Grup Catalana Occident, acompanyat per Ignacio Bravo Gallardo, de Comunicació i Promocions de Catalana Occident, i el Gerent del Bàsquet Manresa, Carles Sixto. Jordi Serracanta, Regidor d'Esports, ha vingut en representació de l'Ajuntament de Manresa.
Els equips inferiors del Bàsquet Manresa seran, més que mai, una extensió lligada al primer equip de la Lliga Endesa. L'entitat, que fins ara era CBiUM, s'ha registrat com a club esportiu amb el nom de Bàsquet Manresa 2015. A banda d'això, la samarreta que lluiran els joves basquetbolistes serà idèntica a la de l'equip de la Lliga Endesa, amb la única diferència que el seu principal patrocinador serà Catalana Occident.
Precisament això és el que aquest divendres s'ha presentat al Nou Congost, la renovació per una temporada més –i ja en van 7, des del 2009-, amb l'asseguradora per ser l'espónsor més important. El President del Bàsquet Manresa 2015, Sebastià Catllà, ha fet entrega als responsables de Catalana Occident dues rèpliques dels equips del seu club.
ARA A PORTADA
-
-
-
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM Pere Fontanals
-
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista Pere Fontanals
-
El govern de Manresa nega irregularitats en la recollida del cartró davant les crítiques sindicals Pere Fontanals
Publicat el
16 de setembre de 2016 a
les 18:01
Actualitzat el
16 de setembre de 2016 a les
18:08
Et pot interessar
-
Esports
El CE Manresa incorpora Santi Guzmán, primer reforç per a la temporada 2026-27
-
Esports
El Covisa Manresa es posarà a prova amb el Barça Atlètic al 47è Trofeu Les Codines
-
Esports
El Kids&Us Manresa amplia el joc exterior amb Lukasz Kolenda
-
Esports
Sant Fruitós homenatja els equips que han aconseguit ascensos i títols aquesta temporada
-
Esports
El Kids&Us Manresa i Archange Izaw-Bolavie separen els seus camins
-
Esports
El govern de Manresa destina 4.600 euros a la jornada d'Urdangarin
