Els gimnastes de l'EGIBA Marina Chavarria i Robert Vilarasau, han debutat aquest cap de setmana en una convocatòria de la selecció estatal de trampolí, a la primera Copa del Món de Trampolí a Bakú, capital d'Azerbaidjan.
Robert Vilarasau ha fallat en la rutina lliure, acabant en la 47a posició. Un mal regust pel gimnasta santfruitosenc. Tot i que la dificultat que presentava és d'un gran nivell i una bona execució, la pressió de ser a una copa del món, li ha pogut passar factura.
Per a la sallentina Marina Chavarria, el seu debut en trampolí individual tampoc no ha estat del tot satisfactori acabant en 30a posició. Però en la seva actuació en sincronisme, ha aconseguit la 10a posició, quedant a portes de la final.
El sol fet d'estar seleccionats per representar la selecció espanyola a la Copa del Mon, és un gran èxit per als gimnastes del EGIBA. Després dels seus èxits als Jocs Olímpics Júnior del passat octubre a Buenos Aires, ara és l'hora de formar-se competint en categoria absoluta.
ARA A PORTADA
-
Successos Llibertat vigilada per als altres dos menors detinguts per l'homicidi de Manresa Pere Fontanals
-
Successos Un miler de persones torna a dir prou a la inseguretat a Manresa després del crim de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Successos Les vides desestructurades de Pere i Otman, els dos menors acusats de l'homicidi a Manresa Pere Fontanals
-
Societat Els moviments socials de Manresa proposen respostes comunitàries davant la violència Pere Fontanals
-
Societat La macroassemblea de docents del Bages vota per unanimitat continuar les mobilitzacions Pere Fontanals
Publicat el
17 de febrer de 2019 a
les 22:02
Actualitzat el
17 de febrer de 2019 a les
22:05
Et pot interessar
-
Esports
El Kids&Us Manresa posa el primer peu a la final de la Lliga (74-83)
-
Esports
Meritxell Ferré és escollida millor esportista de Manresa per tercer any consecutiu
-
Esports
El Kids&Us Manresa surt a defensar el títol de la Lliga Catalana
-
Esports
Navarcles referma el suport a la Penya Ciclista i a la continuïtat de la Selènika
-
Esports
Navàs renovarà instal·lacions esportives amb una inversió global de 215.000 euros
-
Esports
Els Kids&Us Manresa encaixa la primera derrota de la pretemporada (99-103)
