Els gimnastes de l'EGIBA Marina Chavarria i Robert Vilarasau, han debutat aquest cap de setmana en una convocatòria de la selecció estatal de trampolí, a la primera Copa del Món de Trampolí a Bakú, capital d'Azerbaidjan.
Robert Vilarasau ha fallat en la rutina lliure, acabant en la 47a posició. Un mal regust pel gimnasta santfruitosenc. Tot i que la dificultat que presentava és d'un gran nivell i una bona execució, la pressió de ser a una copa del món, li ha pogut passar factura.
Per a la sallentina Marina Chavarria, el seu debut en trampolí individual tampoc no ha estat del tot satisfactori acabant en 30a posició. Però en la seva actuació en sincronisme, ha aconseguit la 10a posició, quedant a portes de la final.
El sol fet d'estar seleccionats per representar la selecció espanyola a la Copa del Mon, és un gran èxit per als gimnastes del EGIBA. Després dels seus èxits als Jocs Olímpics Júnior del passat octubre a Buenos Aires, ara és l'hora de formar-se competint en categoria absoluta.
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de febrer de 2019 a les 22:02
Actualitzat el 17 de febrer de 2019 a les 22:05
Et pot interessar
-
Esports
Covisa Manresa visita Industrias Santa Coloma B buscant acostar-se a la permanència
-
Esports
El CE Manresa es conjura per tornar a guanyar a casa tres mesos després
-
Esports
El Bàsquet Manresa va tancar el curs passat amb 282.000 euros de dèficit
-
Esports
Castellbell i el Vilar renova l'skatepark de la Bauma per garantir una pràctica segura
-
Esports
Diego Ocampo: «Hem fet un salt de caràcter important»
-
Esports
El Baxi Manresa regala una gran nit europea a la seva gent (99-82)
