Els gimnastes de l'EGIBA Marina Chavarria i Robert Vilarasau, han debutat aquest cap de setmana en una convocatòria de la selecció estatal de trampolí, a la primera Copa del Món de Trampolí a Bakú, capital d'Azerbaidjan.
Robert Vilarasau ha fallat en la rutina lliure, acabant en la 47a posició. Un mal regust pel gimnasta santfruitosenc. Tot i que la dificultat que presentava és d'un gran nivell i una bona execució, la pressió de ser a una copa del món, li ha pogut passar factura.
Per a la sallentina Marina Chavarria, el seu debut en trampolí individual tampoc no ha estat del tot satisfactori acabant en 30a posició. Però en la seva actuació en sincronisme, ha aconseguit la 10a posició, quedant a portes de la final.
El sol fet d'estar seleccionats per representar la selecció espanyola a la Copa del Mon, és un gran èxit per als gimnastes del EGIBA. Després dels seus èxits als Jocs Olímpics Júnior del passat octubre a Buenos Aires, ara és l'hora de formar-se competint en categoria absoluta.
ARA A PORTADA
-
-
-
Txell Ferré brilla a Funchal amb quatre medalles al Campionat d'Europa de natació artística Pere Fontanals
-
Els pèsols i les tavelles protagonitzen el sopar de primavera de les Temporades Gastronòmiques del Bages a Artés Pere Fontanals
-
Els pagesos de la Catalunya Central celebren una collita de cereal «espectacular», però que pot ser «ruïnosa» pels preus Pere Fontanals
Publicat el 17 de febrer de 2019 a les 22:02
Actualitzat el 17 de febrer de 2019 a les 22:05
Et pot interessar
-
Esports Pintades a Sallent contra Joan Garcia pel seu possible fitxatge pel Barça
-
Esports El Baxi Manresa tanca la temporada amb un sopar de família
-
Esports La FCF fa jugar els minuts de temps afegit del Joanenc - Berga que va ser suspès al final de la pròrroga
-
Esports La Ignasiana tornarà el 20 de setembre amb recorreguts adaptats a tots els nivells
-
Esports Gran actuació de l'Avinent Manresa al Campionat de Catalunya sub18 amb cinc medalles
-
Esports La Pirinaica supera l'eliminatòria i es jugarà l'ascens a la lliga Elit contra el Júpiter (1-0)