Checa ja és campió del món de Superbikes

Els Amics del Motor de Sant Fruitós ja preparen l'homenatge per a aquest dilluns

Publicat el 02 d’octubre de 2011 a les 15:52

El pilot fruitosenc Carles Checa ja és campió del món de Superbikes. El pilot de Sant Fruitós de Bages només necessitava tres punts per assegurar el campionat però no s'ha conformat amb això. Checa s'ha imposat a la primera cursa celebrada al circuit francès de Magny Cours i ha aconseguit el títol per la porta gran.

La segona cursa, ja totalment intranscendent, s'ha disputat a partir de les quatre de la tarda.

Dilluns, celebració des del pàrquing del Menfis
Dilluns a les 19.30h al Pàrquing de Menfis amb moto o cotxe sortirà una caravana de vehicles per homenatjar el campió del món de SuperBikes.

El calendari serà:

  • 19.30h sortida de l'aparcament de la Discoteca Menfis amb moto o amb cotxe per començar la rua en direcció a la Rosaleda, seguint per la carretera de Vic, carrer Sallent, carrer J. Balmes, carretera de Vic, petita parada a La Fonda i tot seguit direcció al carrer German Duran.
  • 20.30h (aproximadament) parada al Pavelló on actuarà el grup Asmodaics & Goliaters i per acabar Carles Checa es dirigirà al públic assistent davant de la seva estàtua.
  • Coca, cava i felicitacions al Campió!

També es podran comprar samarretes del campió, es pot fer a La Fonda al preu de 10 euros.