L'Ajuntament de Manresa inicia dimecres els treballs per al tancament perimetral de la pista poliesportiva de la Font dels Capellans. Aquest es obres tenen com a objectiu garantir que les instal·lacions siguin utilitzades durant les hores adequades i, evitar algunes accions incíviques que es produïen a la nit causant molèsties als veïns.
Fa unes setmanes que l'obra va ser adjudicada i, finalment, l'empresa ha comunicat que aquest dimecres iniciarà els treballs que consisteixen en el muntatge de panells de tancament metàl·lic i la instal·lació de tres portes de dos mestres d'altura per completar el tancament perimetral. És previst que la instal·lació finalitzi en un termini de deu dies, si bé en una setmana quedarà enllestit quasi totalment el gruix de la intervenció
Amb aquesta acció, l'Ajuntament de Manresa dóna compliment a una petició dels veïns del barri de la Font dels Capellans que havien de patir, sobretot durant els estius, les molèsties dels sorolls i l'incivisme d'alguns joves a dins del recinte esportiu.
Comença el tancament de la pista poliesportiva de la Font
L'objectiu és garantir el seu ús a les hores permeses i evitar que les instal·lacions siguin utilitzades a la nit amb actituds incíviques
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de maig de 2012 a les 19:41
Et pot interessar
-
Esports Els nedadors del CN Manresa destaquen a la 81a Travessia de Banyoles amb posicions de mèrit
-
Esports Gaspar Ventura brilla a la Travessia al Port de Barcelona i tanca una temporada d'estiu d'èxits
-
Esports El Baxi Manresa i Hapoel Jerusalem es manté, a dia d'avui, tal com estava previst
-
Esports Manresa felicitarà el Baxi Manresa per la seva quarta Lliga Catalana amb una recepció institucional
-
Esports Èxit del judo i el karate bagencs en competicions estatals i catalanes
-
Esports Diego Ocampo atorga el mèrit del títol a jugadors i staff