.jpg)
Borja Comenge ha qualificat de dur el partit davant el Bilbao Bàsquet. L'entrenador de La Bruixa d'Or ha destacat el bon inici del seu oponent, fet que els ha fet anar sempre a remolc. Les sensacions al descans, en opinió de Comenge, no eren dolentes del tot. "Perdíem només de vuit punts. Si aconseguíem donar un punt més a la nostra defensa, era difícil que ells poguessin mantenir el seu percentatge de llançament de tres punts. Si es tornaven més erràtics en atac, nosaltres podíem tenir les nostres opcions", argumentava el tècnic local. La realitat, però ha estat molt diferent. El Bilbao Bàsquet ha seguit castigant des de més enllà de 6,75 i això ha trencat el partit. Comenge ha mostrat la seva preocupació pel baix rendiment mostrat avui per quatre dels cinc titulars i promet buscar-hi solucions durant la setmana, tot desitjant que es tracti d'un fet puntual. L'entrenador manresà ha explicat també que, per primer cop a la temporada a notat signes de tensió als seus jugadors. "Hi ha hagut moments que, col·lectivament, es volia i no es podia", ha comentat Comenge.
L'entrenador del Bilbao Bàsquet, Rafa Pueyo, estava molt satisfet del rendiment del seu equip, sobretot venint d'una derrota la darrera jornada. El control en el rebot, les dues pilotes que només han perdut els seus homes i l'encert en el llançament de tres punts han estat les claus que Pueyo ha destacat en la victòria del Bilbao Bàsquet. El tècnic visitant no ha volgut valorar les opcions del seu conjunt per classificar-se per la copa del rei.
Per part dels jugadors, Marcus Eriksson s'ha lamentat d'haver tingut només un dia per preparar aquest partit i aquest fet ha estat per judicial per a La Bruixa d'Or. En quant a l'anàlisi del partit, l'aler suec tenia clar quina ha sigut la raó per la qual el Bilbao ha aconseguit tants punts. "Han mogut molt bé la pilota i això ha generat situacions en les que estaven sols i amb opció de tir" ha comentat el suec. Aquest argument l'ha compartit Salva Arco. Però l'aler de Navàs també ha no posat com a excusa "el fet d'haver tingut només un dia entre partit u partit ja que ells també han tingut un sol dia. No és excusa". Al bàndol contrari Àlex Mumbrú i Raül López han destacat la dificultat que té jugar al Nou Congost. També han coincidit en un encert exterior que "ha marcat la diferència". Mumbrú ha comentat també que al haver perdut per un punt en l'últim segon del partit a l'últim matx, contra el Múrcia, els ha motivat encara més.