El Club de Tir Precisió Manresa va organitzar la segona tirada de la Lliga de BR-50, en la qual hi van participar 33 tiradors de tota Catalunya. Els tres primers classificats en Varmint pesat van ser Frank Martin (499,23 punts), en segon lloc Josep Perarnau (498,20 punts), seguit de Josep Campos (494,24 punts). En la modalitat Varmint lleuger la primera posició va ser per Joan Orga (491,21 punts), seguit per Jesús Alonso (482,17 punts) i en tercer lloc Santi Sagués (478,15 punts). En la tercera i última modalitat, Sporter, la primera posició va ser per J. C. Fresneda (462,06 punts), la segona per J. C. Serrano (428,11 punts) i la tercera per Xavier Contreras (404,03 punts). 
 
Pel que fa a la tirada de Pistola esportiva Estàndard que va tenir lloc també dissabte, els primers classificats per categories van ser els Xavier Llorente (Sènior "A" 512 punts), Joan Martín (Sènior "B" 448 punts), Jenniffer Lorente (Dames 287 punts), Jaume Rubinat (Veterà "A" 459 punts) i Francesc Contreras (Veterà "B" 433 punts). En la modalitat de Pistola velocitat, els primers classificats varen ser Xavier Llorente (Sènior "A" 524 punts), Francesc Checa (Sènior "B" 481 punts) i Joan Portella (Veterà "A" 451 punts).
També va tenir lloc, en aquest cas en el Club Esportiu de Tir de Vic, la tirada corresponent al Trofeu Interclubs 2016, en la modalitat de precisió F-Class Rimfire a una distància de 100 metres. La primera posició en individual va ser per a Feliu Campás amb una puntuació màxima de 150,22 punts, seguit per Mercè Mas amb 149,21 punts i en tercer lloc Manel Abizanda amb 146,12 punts, amb una puntuació per equips de 445,55 punts, quedant també primers en aquesta categoria, tots ells del Club de Tir Precisió de Manresa. En segon lloc va quedar l'equip de Sabadell amb 439,53 punts, en tercer Osona amb 431,43 punts, en quart Terrassa amb 418,32 punts, cinquè Súria amb 407,35 i sisè Martorell amb 284,24 punts.
							
																					
														
								Compàs i Llorente, del CT Precisió, s'adjudiquen les tirades del cap de setmana
El club manresà també va guanyar la tirada corresponent al Trofeu Interclubs 2016, en la modalitat de precisió F-Class Rimfire
ARA A PORTADA
- 
													Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals  
- 
													Èxit del Gastrorecup a Manresa: 80 comensals i 1.600 euros per la Fundació del Convent de Santa Clara Pere Fontanals  
- 
													Sant Fruitós adquireix tota la finca de Can Figueras per ampliar el Bosquet i crear la Casa-Museu Pere Fontanals  
- 
													Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals  
- 
													El Cosmògraf 2025 convidarà a explorar el cosmos des de la ciència, l'art i la filosofia Pere Fontanals  
Publicat el 21 de març de 2016 a les 23:27
										Actualitzat el 21 de març de 2016 a les 23:33
									
								Et pot interessar
- 
												 Esports
												El CE Manresa visita el Can Vidalet per treure's el mal gust de boca de la Copa Catalunya Esports
												El CE Manresa visita el Can Vidalet per treure's el mal gust de boca de la Copa Catalunya
- 
												 Esports
												El Covisa Manresa busca redimir-se a València amb múltiples baixes Esports
												El Covisa Manresa busca redimir-se a València amb múltiples baixes
- 
												 Esports
												Synergy Racing Team fa història amb un podi a la MotoStudent Esports
												Synergy Racing Team fa història amb un podi a la MotoStudent
- 
												 Esports
												Sant Fruitós de Bages dona el tret de sortida al cicle de marxa nòrdica amb 160 participants Esports
												Sant Fruitós de Bages dona el tret de sortida al cicle de marxa nòrdica amb 160 participants
- 
												 Esports
												Santpedor estrena un nou espai de joc a la zona de la Serreta Esports
												Santpedor estrena un nou espai de joc a la zona de la Serreta
- 
												 Esports
												Diego Ocampo: «La continuïtat és la clau per competir» Esports
												Diego Ocampo: «La continuïtat és la clau per competir»

 
															 
															 
															 
															 
															