El CN Manresa Fibracat ha perdut clarament contra el CN Granollers, 2-14, en un partit on les manresanes han mostrat una evident debilitat atacant que ha quedat demostrada d'inici, amb el 0-8 que assenyalava el marcador quan les locals han anotat el primer gol, obra de Vadillo.
La trama defensiva visitant deixava sense opcions clares de llançament a les de casa que veien impotents com el marcador s'anava eixamplant malgrat els seus esforços. El segon gol manresà, també de Vadillo, no ha arribat fins a falta de 1'24" pel final del partit.
Amb aquest resultat les del CN Manresa Fibracat cauen a la part baixa de la classificació en espera del partit del dissabte proper, davant el CN Badia, un rival que està a una sola victòria.
[noticia]112600[/noticia]
Contundent derrota del CN Manresa Fibracat contra el CN Granollers (2-14)
Les manresanes van mostrar una evident debilitat en atac
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de novembre de 2023 a
les 20:35
Et pot interessar
-
Esports
Santpedor consolida el seu torneig de cubs de Rubik
-
Esports
El CE Manresa incorpora Santi Guzmán, primer reforç per a la temporada 2026-27
-
Esports
El Covisa Manresa es posarà a prova amb el Barça Atlètic al 47è Trofeu Les Codines
-
Esports
El Kids&Us Manresa amplia el joc exterior amb Lukasz Kolenda
-
Esports
Sant Fruitós homenatja els equips que han aconseguit ascensos i títols aquesta temporada
-
Esports
El Kids&Us Manresa i Archange Izaw-Bolavie separen els seus camins
