Antonio Ortega Antoñito s'incorpora a la plantilla del Covisa Manresa fins a final de temporada, segons ha informat el club. El golejador colomenc de 31 anys prové del Sala 5 Martorell de Segona Divisió amb un bon currículum a les seves espatlles, sobretot a Segona B.
Després de passar per un ampli nombre d'equips, el jugador ha acceptat l'oferta del Manresa. Un dels motius ha estat la posició actual dels manresans, un equip clàssic del play-off les darreres temporades i que actualment es troba consolidat a la part alta. Aquest ha estat un dels motius que ha fet decidir al jugador per sobre d'altres ofertes de la mateixa categoria de bronze del futbol sala nacional.
El jugador, també conegut en aquest món per Pipa, va tenir possiblement el seu pas més recordat pel Mataró, on va arribar a aconseguir un centenar llarg de gols en les tres temporades amb l'equip del Maresme.