Cristian Maya Pérez (Navàs, 20-1-1988). És el coordinador femení dels equips del Cd'E Manresa i entrenador de l'equip Infantil-Aleví per aquesta temporada. Surt del Futbol Base del CE Sallent on va estar-hi dues temporades. En porta tres sota la disciplina del Cd'E Manresa. Primer amb el Benjamí masculí, seguidament amb el Cadet-Infantil Femení (amb el que és proclamà campió de Catalunya) i ara amb l'Infantil-Aleví femení. La temporada passada, el Cadet-Infantil va signar, amb ell a la banqueta, la "temporada perfecte". Invictes en la Lliga i en la Fase Campions, sent campiones de Catalunya absolutes de la categoria.
"Teníem l'obligació de donar continuïtat a les noies campiones la temporada passada, i al mateix temps, mirar cap avall. Intentar recuperar el futbol femení del Cd'E Manresa, que tenia fa unes temporades, un total de 5 equips per tenir l'escala d'edats, entre l'Infantil-Aleví i el Sènior. Aquesta temporada tindrem dos equips el Juvenil-Cadet i l'Infantil-Aleví, tots dos en la Segona Divisió de les seves respectives categories. Per aconseguir l'escala d'edats, seguim tenint els mateixos problemes, comuns dins del panorama del futbol femení de la comarca: trobar jugadores. Entre tots els Clubs -pocs- involucrats hem d'intentar trobar la solució", assegura.
Les campioníssimes de la temporada passada, segueixen amb el Cd'E Manresa, però en categoria d'edat superior. "El Juvenil-Sadet, sota les ordres del seu entrenador Carles Martínez, té ara mateix un total de 14 jugadores, de les quals sis segueixen de la temporada anterior i vuit són noves incorporacions. Lògicament seguim oberts a noves incorporacions, ja que el número ideal seria 16-17 jugadores, que recordem, moltes d'elles passen del Futbol-7 a l'11. Aquest canvi, sempre es nota per les dimensions del camp, però tot i així, crec que farem un bon paper en la Segona Divisió, ja que són jugadores amb molta qualitat i talent".
L'altre equip, les més joves, són les que entrenarà Cristian Maya: "L'Infantil-Aleví, en futbol-7, Segona Divisió, té ara mateix 9 jugadores, també pendents i oberts a noves incorporacions. Excepte una jugadora, que ja fa dos anys que està al Club, la resta són noves incorporacions".
El coordinador del Futbol Femení del Cd'E Manresa té clar que per aconseguir l'objectiu de recuperar el Futbol Femení, al Club i a la Comarca és necessari. "Més repercussió tant interior com exterior del Futbol Femení en general. La temporada passada ho vàrem guanyar tot, sense perdre cap partit, i tot i així el ressò va ser mínim. Necessitem més caliu al Nou Estadi Municipal del Congost i més ressò i ajut a l'exterior."
Cristian Maya: «Volem recuperar l'escala d'equips femenins»
Esports
El coordinador femení dels equips del Cd'E Manresa considera que les "campioníssimes" de la passada temporada, que enguany salten al Juvenil-Cadet, superaran el pas a futbol 11 "ja que són jugadores amb molta qualitat i talent"
ARA A PORTADA
-
-
Política «Hi haurà pavelló, punt i final»: Generalitat i Ajuntament calmen les aigües al Congost Xavier Sucarrats | Pere Fontanals
-
-
Successos L'infern de Youssef Abraoui, el taxista manresà acusat falsament a la xarxa d'un crim Pere Fontanals
-
Successos Un treballador de Ferros Cortès es fractura les dues cames en un atrapament Pere Fontanals
Publicat el
12 de setembre de 2017 a
les 22:30
Et pot interessar
-
Esports
Manresa correrà diumenge la 21a Cursa Urbana amb tres proves pel centre de la ciutat
-
Esports
Anjo Valentí titlla Junts d'«irresponsable» pel nou pavelló i critica el seu paper a Madrid
-
Esports
El Kids&Us Manresa busca canviar la dinàmica contra la Roma
-
Esports
El Kizuna Vòlei Manresa suma un punt davant el Vikings Volei Prat després de cinc sets (2-3)
-
Esports
Avancem Junts promet que el nou pavelló del Congost serà una realitat «governi qui governi» a Madrid
-
Esports
Roc Argemí guanya i Alejo Godino empata a l'Open de Gavà de K1 amb l'Esport7
